جهش خیره کننده «ددام» در سال گذشته

مدیرعامل شرکت زاگرس فارمد پارس اقدامات و برنامه های مهم توسعه ای شرکت «ددام» را تشریح کرد.

رضا روستایی در گفت و گو با «صدای بورس» گفت:در سال مالی ۱۴۰۲ با تلاش و کوشش همکاران در شرکت توانسته ایم در بحث فروش ۵۵درصد و سود خالص ۱۳۰ درصد رشد را کسب کنیم و این اتفاق نوید روزهای خوب را برای شرکت دارد.
وی ادامه داد:از اتفاقات مثبتی که در شرکت رخ داده است تقویت و اهمیت حوزه تحقیق و توسعه (R&D ) برای ورود محصولات جدید و تکمیل سبد شرکت است به طوری که در سال گذشته توانستیم مجوز ۳محصول را کسب کرده و وارد بازار کنیم همچنین ۲ محصول نیز در مراحل دریافت مجوز قرار دارد.
به گفته مدیرعامل شرکت زاگرس فارمد پارس ۱۰محصول دامی و انسانی در مرحله اخذ مجوز است.
روستایی در خصوص تامین ارز مورد نیاز شرکت نیز افزود: خرید مواد اولیه با ارز نیمایی است که در طی مدت اخیر به قیمت ۴۳ هزارتومان افزایش یافته است البته مواد اولیه داخلی و اقلام بسته بندی با نرخ آزاد خریداری می شود.
وی، گفت: از اتفاقات مثبت در سال مالی گذشته ، صرفه جویی و کاهش قیمت خرید مواد اولیه به مبلغ ۳۸ میلیارد تومان نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ است ، که به واسطه تلاش همکاران ما در بخش بازرگانی رقم خورد.
مدیرعامل شرکت زاگرس فارمد پارس در خصوص افزایش سرمایه شرکت اظهارداشت : آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۱۴۰۲انجام شد که مراحل اجرایی آن در دست پیگیری است که این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی صورت گرفت که براین اساس سرمایه شرکت از ۱۱۵میلیارد تومان به ۲۸۲ میلیارد تومان تغییر کرد.

کد خبر 497241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =