۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
معلمان منتظر باشند؟

چندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است .

به گزارش صدای بورس، اخیرا خبری درباره واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان منتشر شد که براساس این خبر مبلغ یک میلیون تومان طی روزهای شنبه یا یکشنبه به حساب فرهنگیان واریز می‌شود. پیگیری‌های اقتصادنیوز حاکی از آن است که در مورد واریز کمک رفاهی فرهنگیان عید قربان، تاکنون هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است .

با این حال در مورد سایر یارانه های عید قربان باید گفت تیرماه دو سال گذشته بود که برخی رسانه‌ها از پرداخت یارانه عید قربان خبر دادند اما چندی بعد مشخص شد که چنین یارانه‌ای صحت ندارد و قرار است همان یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

سال گذشته نیز اخباری مبنی بر واریز یارانه عید قربان منتشر شد و در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت، اما آنچه بعدا مشخص شد این بود که منظور همان پرداخت یارانه نقدی است که به صورت اتفاقی با روز عید قربان همزمان شده بود.

با این همه هنوز هیچ مقام رسمی در آموزش و پرورش درباره واریز کمک معیشتی فرهنگیان سخنی نگفته و به ویژه این موضوع از سوی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تایید نشده است. این در حالی است که دو روز از عید قربان گذشته و این وزارتخانه همچنان درباره این موضوع سکوت کرده است. بر این اساس احتمالا خبری از یارانه عید قربان نخواهد بود.

منبع:ایلنا

کد خبر 497684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =