١٥ محصول جدید در راه است / ورود به بازارهای صادراتی جدید

مدیرعامل شرکت داروسازی سبحان انکولوژی اقدامات و برنامه های صادراتی شرکت را تشریح و از اخذ مجوز برای ۱۵ محصول دارویی جدید تا پایان فصل تابستان خبر داد.

محمود محمدپور در گفت و گو با «صدای بورس » در رابطه با برنامه‌های صادراتی و محصولات جدید شرکت، گفت: از اهداف اصلی شرکت برای تامین بودجه سالیانه شرکت مبحث برنامه های صادراتی است که تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار هدف صادراتی را محقق شده و امیدواریم این روند در سال های آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: بازدید های GNPاز سوی کشورهای کنیا و الجزایر صورت گرفته که باعث عقد قرار داد های صادراتی شده است همچنین بازارهای صادراتی هدف دور را برای کشورهای فیلیپین ، آمریکای لاتین و مرکزی و همچنین کشورهای حوزه CIS را در پیش رو خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت داروسازی سبحان انکولوژی اظهارداشت: در بحث قراردادهای انتقال تکنولوژی و تولید در کشور های هدف، تحت لیسانس شرکت به زودی خبرهای خوبی را به سهامداران منتقل خواهیم کردمحصولات جدید با توجه به فرایند های اجرایی در شرکت و سیاست های استراتژیکی از طرف گروه سلامت و دارویی برکت در حال پیگیری است.

وی افزود: در هفته گذشته از ۱۰ محصول جدید رونمایی شده که نکته قابل توجه این است که بسیاری از این محصولات را شرکت دسانکو جزو اولین تولید کنندگان آن است همچنین تا پایان فصل تابستان نیز برنامه ای برای اخذ پروانه ۱۵ محصول جدید دیگر در دستور قرار دارد که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به دو برابر افزایش دهیم. در مورد محصولات جدید ،شرکت دسانکو در بخش تولید و فروش نیازمند حداقل ۵.۷ میلیاردتومان تامین منابع مالی است و در تلاش هستیم اعداد بالاتری برای تامین مالی این پروژه محقق شود.

محمد پورتصریح کرد: امیدواریم در بحث قیمت گذاری و واردات مواد اولیه ،سازمان غذا و دارو همکاری بیشتری را با شرکت‌های دارویی داشته باشد.

کد خبر 497693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =