غپاک در خصوص پیشنهاد هیات مدیره  تصمیم می گیرد

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت غپاک منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت لبنیات پاستوریزه پاک از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران کیلومتر ۳ بزرگراه شهید متوسلیان(فتح)میدان شیر برگزار می شود حضور بهم رسانند.

بر اساس آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت لبنیات پاستوریزه پاک با نماد غپاک در بورس فعالیت دارد.

تصمیمات این جلسه عبارتند از؛ اتخاذ تصمیم در خصوص پیشنهاد هیات مدیره شرکت مبنی بر فروش بخشی از دارایی های شرکت . ۲-سایر موارد قابل طرح در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده.

نحوه دریافت برگ حضور در جلسه ؛
از سهامداران گرامی دعوت می شود جهت دریافت برگه ورود به جلسه با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی معتبر و یا وکالت نامه رسمی ( برای اشخاص حقیقی ) و معرفی نامه معتبر ( برای اشخاص حقوقی ) به محل شرکت واقع در آدرس فوق در همان روز مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و برگ ورود به مجمع را دریافت کنند . قابل ذکر است طبق ماده ۱۹۹ اصلاحیه قانون تجارت فقط سهامدارانی حق ورود به مجمع را دارند که برگ ورود به جلسه را دریافت کرده باشند . همچنین آن دسته از سهامدارانی که امکان حضور در مجمع را ندارند می توانند مجمع مذکور را به صورت آنلاین از طریق سایت رسمی شرکت به آدرس www.pakdairy.com مشاهده و پرسش های خود را از طریق سایت فوق برای شرکت ارسال کنند .

غپاک در خصوص پیشنهاد هیات مدیره  تصمیم می گیرد

کد خبر 497720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =