۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
وسینا مجوز برگزاری مجمع گرفت

مجوز برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۲ وسینا داده شد.

به گزارش صدای بورس، مجوز بانک مرکزی جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹(اصلاحیه) بانک سینا منتشر شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه وسینا برای تصویب صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ منوط به طرح صورتهای مالی و اصله طی نامه فوق الذکر و اجرای موارد ذیل از نظر این مدیریت کل بلامانع است.
(۱) ممنوعیت توزیع سود از محل سود انباشته و سود سال جاری به استثنای حداقل مقرر در قانون تجارت با توجه به بند (۲) گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی
(۲) عدم توزیع سود تسعیر اقلام ارزی با عنایت به مقاد بخشنامه شماره ۰۱/۳۱۹۶۱۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ این بانک
(۳) جلب توجه صاحبان سهام در مجمع عمومی به موارد ذیل
. کسری سود علی الحساب پرداختی بانک به سپردههای سرمایه گذاری به مبلغ ۳.۱۳۲ میلیارد ریال و انجام اقدامات و اتخاذ تصمیمات لازم
. انطباق کامل صورتهای مالی دوره های آتی با آخرین صورتهای مالی نمونه ابلاغی بانک مرکزی الزام به افزایش سرمایه بانک حداقل به میزان ۲۰ همت طی سه سال بر اساس مفاد تصویب نامه شماره ۲۳۴۸۹۶ات ۶۲۰۳۶ ۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ هیات محترم وزیران ابلاغی طی بخشنامه شماره ۲/۳۲۱۴۵۰ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸)
۴) قرائت مفاد این نامه در مجمع عمومی بانک و درج مفاد آن در صورت جلسه و مصوبات مجمع عمومی و بارگذاری این نامه بر روی سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار (کدال)
در خاتمه خواهشمند است دستور فرمایید ضمن بارگذاری صورتهای مالی حسابرسی شده پایان سال مالی ۱۴۰۲ العز سامانه مهتاب پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه یک نسخه از صورتهای مالی حسابرسی شده و مصوب سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ آن بانک به همراه تصویر صورتجلسه و خلاصه تکالیف و تصمیمات مجمع مذکور به این مدیریت کل ارسال شود.
مدیریت کل نظارت بر بانکها و موسسات اعتباری
اداره نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری ۲
حمیدرضافتی آبادی محمد حسین دهقان

وسینا مجوز برگزاری مجمع گرفت

کد خبر 498360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =