۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
موتور صعود خاموش است

بازار کریپتوکارنسی در هفته گذشته شاهد افت بیشتر بزرگان بود.

به گزارش صدای بورس، در هفته منتهی به پنجشنبه ۴ جولای (۱۴ تیرماه)، از میان ۱۰۰ رمزارز برتر بازار بر اساس ارزش، قیمت ۶۵ کریپتو با افت بین ۰.۱ درصد تا ۲۵ درصد مواجه شد.

در مقابل، ۲۵ رمزارز شاهد افزایش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۱۳ درصد بودند. بر این اساس، رمزارز FET لقب بازنده بزرگ و رمزارز ENS لقب برنده بزرگ را کسب کرد. بیت‌کوین نیز در روند نزولی قفل شده و در کانال ۶۰ هزار دلار باقی مانده است. پادشاه رمزارزها در یک هفته گذشته نزدیک به ۲ درصد و در بازه یک ماهه نیز ۱۲ درصد افت قیمت را ثبت کرده است. با این حال نسبت به یک سال قبل بیش از ۹۶ درصد افزایش قیمت نشان می‌دهد. اتریوم و بایننس نیز در یک هفته گذشته با افت ۲ درصدی روبه‌رو شدند. با این حال، سولانا بیش از ۵ درصد و ریپل نیز بیش از ۲ درصد رشد قیمت داشتند. در حال حاضر ارزش بازار کریپتو بیش از ۲.۲ تریلیون دلار است.

موتور صعود خاموش است

کد خبر 498688

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صرافی رمزارز «سونی» در راه است

    صرافی رمزارز «سونی» در راه است

    صنعت کریپتوکارنسی شاهد ورود شرکت‌های بزرگ و مشهور به این اکوسیستم است. به تازگی شرکت سونی (غول صنعتی ژاپن) تصمیم گرفته که با خرید صرافی Amber Japan وارد این عرصه نوظهور و جذاب شود. با این اقدام، شرکت سونی رسماً وارد عرصه معاملات کریپتوکارنسی‌ها می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =