تپسی  ۷۱۲ درصد افزایش سرمایه را در دستور کار دارد

پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه تپسی بررسی شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس خبر داد؛ دو هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه که معادل ۷۱۲ درصد افزایش سرمایه است در دستور کار است.

گفتنی است؛ این مبلغ افزایش سرمایه‌گذاری، نشان‌دهنده‌ی میل سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ در این حوزه است. این موضوع نشان‌ می‌دهد. گروه صنعتی گلرنگ آینده‌ اید در حوزه اقتصاد دیجیتال متصور است و در حال حرکت به سمت آن است.

بر اساس پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد تپسی در بورس فعالیت دارد.

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیات مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۴۶۲,۵۶۶,۹۸۹,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور توسعه کسب و کار شرکت در ابعاد مختلف از جمله افزایش سهم بازار در زمینه فعالیت های فعلی و برنامه های سرمایه گذاری برای توسعه سرویس های جدید وهمچنین بهره مندی از معافیت مالیاتی قانون بودجه کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می شود.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

تپسی  ۷۱۲ درصد افزایش سرمایه را در دستور کار دارد

کد خبر 498948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =