«وهامون» ۸۷ تومان سود تقسیم کرد

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا با تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۰ درصد سود قابل تقسیم به میزان ۸۷۰ ریال به ازای هر سهم در میان سهام‌داران تقسیم شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی گروه مالی صبا تأمین، جلسه مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا، با حضور ۶۸.۸۱ درصد سهام‌داران در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

در ابتدای مجمع عمومی عادی سالیانه، علی همایون قائم مقام شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا با ارائه گزارش فعالیت هیئت‌مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ گفت: ایجاد ثروت و افزایش بازدهی برای سهامداران به پشتوانه سرمایه انسانی جوان، متخصص و کارآمد، افزایش سبد بورسی تا سی و پنج هزار میلیارد ریال تا سال ۱۴۰۵ و اصلاح، پایش و مدیریت بهینه سبد پرتفوی به منظور توسعه متوازن رشته فعالیت‌ها به صورت مستمر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا در سال مالی آتی هستند.
وی در ادامه افزود: افزایش سرمایه از محل آورده به منظور استفاده از فرصت‌های موجود در بازار سرمایه، برنامه‌ریزی جهت کاهش نسبت P/E پرتفوی سرمایه‌گذاری و افزایش حجم معاملات مشتقه سهام و کالا با هدف افزایش سودآوری و استفاده از ظرفیت بازار دوطرفه مهم‌ترین برنامه‌های آتی شرکت در سال آینده خواهند بود.
در پایان این مجمع، تغییرات اعضای هیئت مدیره و تقسیم سود این شرکت به تصویب سهام‌داران رسید.
در ادامه این نشست مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا با دستور کار تغییرات اساسنامه شرکت مطابق با آخرین نمونه ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار نیز برگزار شد.
علی آقایی، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا در ابتدای این مجمع ضمن معرفی و پیشینه این شرکت به بررسی مفاد تغییر اساسنامه (مطابق با نمونه ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار) پرداخت و این تغییرات به تصویب سهامداران رسید.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا با تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۰ درصد سود قابل تقسیم به میزان ۸۷۰ ریال به ازای هر سهم در میان سهام‌داران تقسیم شد.

کد خبر 499033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =