«تکاردان» چقدر سود تقسیم کرد؟

درپایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تأمین سرمایه کاردان پس از تصویب صورت های مالی ، ۱۵ تومان به ازای هر سهم سود تقسیم شد.

به گزارش صدای بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تأمین سرمایه کاردان با حضور ۹۱درصد سهامداران برگزار شد.

مصطفی امیدقائمی مدیر عامل شرکت تامین سرمایه کاردان در مجمع عمومی عادی سالیانه تکاردان، گفت:در آمد های عملیاتی شرکت به میزان ۳۰درصد نسبت به سال مالی ۱۴۰۱ افزایش داشته این در حالی است که به تعداد ۵ صندوق ETF و یک صندوق سهام بورس تحت مدیریت قرار دارد.
وی ادامه داد:طبق گزارشات بررسی شده در سال مالی ۱۴۰۲ به میزان ۶هزار ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق منتشر شد که نسبت به میانگین تجمعی اوراقی که توسط دیگر تأمین سرمایه‌ها منتشر شده است، فاصله معناداری دارد.
امیدقائمی با بیان اینکه در حال حاضر AUM تکاردان به عدد ۴۴هزار ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: صندوق تجارت که عملکرد آن بر اساس شاخص کل بورس است ارزشی بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد تومان و صندوق نگین نیز ۳۵۰۰میلیارد تومان AUM را شامل می شود و از این منظر جزء چهار تأمین سرمایه اول محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت برنامه افزایش سرمایه از انباشته دارد، افزود: برای بهبود وضعیت شرکت و سهامداران در سال مالی۱۴۰۱ از ۹۰۰میلیارد تومان به ۲۵۰۰میلیارد تومان کاردان افزایش سرمایه داشت.

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه کاردان جمع دارایی های شرکت را ۵۵۰۰میلیارد تومان اعلام کرد و اظهارداشت: روند سود خالص تامین سرمایه کاردان از ۲۳۰میلیارد تومان در سال ۹۸به ۹۶۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲رسیده است همچنین سود عملیاتی شرکت بر اساس مقررات بانک مرکزی کاهش ناچیزی را تجبره کرد.
امیدقائمی تصریح کرد: در سال مالی ۱۴۰۲به میزان ۹۴۰میلیارد تومان از طریق بازار گردانی درآمد کسب شد که به نسبت سال مالی قبل از ۳۸ درصد به۴۳ درصد افزایش پیدا کرده است . با در نظر گرفتن رویکرد محافظه کارانه قصد داریم میزان درآمدبازار گردانی هارا افزایش دهیم.
وی گفت: تامین سرمایه کاردان در سال ۹۲شروع به فعالیت کرد و در تاریخ ۳۰بهمن ۱۴۰۱ شرکت تغییر ساختار در افراد حقوقی خود داشت. ۳۱درصد از سهام این شرکت متعلق به بانک تجارت و ۲۸درصد بانک سامان ، این دو بانک جزو سهامداران عمده هستند.

مصوبات مجمع
در پایان مجمع شرکت تامین سرمایه کاردان، مجموع سود خالص ۹۶۵ میلیارد تومان برآورد شد که به ازای هر سهم ۱۵۰ ریال معادل( ۱۵ تومان) تقسیم سود به تصویب رسید.

پس از شمارش آرا به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره شرکت تامین سرمایه کاردان،بانک تجارت ،شرکت سرمایه گذاری ایرانیان ،شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی تجارت،شرکت زیر ساخت فناوری تجارت ایرانیان ،بانک سامان ،شرکت اعتبار سنجی حافظ سامان ایرانیان ،شرکت توسعه سرمایه گذاری سامان ،شرکت پردازشگران سامان وشرکت سرمایه گذاری سامان ایرانیان به عنوان اعضای هیئت‌مدیره شرکت تامین سرمایه کاردان انتخاب شدند.

کد خبر 499323

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =