۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
دردسرهای پیرمرد

دموکرات‌ها در مورد حمایت از بایدن دچار تردید هستند.

به گزارش صدای بورس، نشریه «د ویک» در شماره جدید خود به بررسی وضعیت تنها نماینده دموکرات‌ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پرداخته و نوشته است: با توجه به گاف‌ها و اشتباهات جو بایدن در مناظره با ترامپ و سخنرانی‌های اخیرش، دموکرات‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که وی فرد مناسبی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیست.

البته خود بایدن مخالف این نظر است و بر ماندن در این عرصه اصرار دارد. بایدن در آخرین سخنانش ضمن رد درخواست نمایندگان حزب دموکرات و اهداکنندگان کمک‌های نقدی، تاکید کرد که در نظرسنجی‌ها از ترامپ پیش افتاده است. این در حالی است که عملکرد بایدن ۸۱ ساله در مناظره ماه گذشته با دونالد ترامپ موجب وحشت دموکرات‌ها شده بود. او در این مناظره حتی نتوانست به ساده‌ترین ادعاهای نادرست ترامپ پاسخ دهد. جورج کلونی، هنرپیشه معروف هالیوود که کمک‌های مالی زیادی به دموکرات‌ها کرده است، در این باره گفت: بایدن باید کناره‌گیری کند.

دردسرهای پیرمرد

کد خبر 499586

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ثروت بادآورده

    د ویک

    ثروت بادآورده

    ماسک خون‌بهای خود را دریافت کرد.

  • قدرت‌نمایی تندروها

    د ویک

    قدرت‌نمایی تندروها

    این روزها رژیم صهیونیستی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و این مشکلات آن را تا آستانه فروپاشی دولت کشانده است.

  • حکم ترامپ!

    د ویک

    حکم ترامپ!

    داستان دونالد ترامپ همچنان ادامه دارد و آمریکا هنوز از شوک آن رها نشده است. او نخستین رئیس‌جمهور پیشین آمریکاست که با موجی از اتهامات متعدد، از پرداخت رشوه تا پنهان کردن اسناد محرمانه و تشویق به شورش مواجه و در ۳۴ مورد مجرم شناخته شده است.

  • ایده بزرگ سوناک!

    د ویک

    ایده بزرگ سوناک!

    پس از ۱۴ سال حضور در صحنه قدرت، حزب محافظه‌کار انگلیس آخرین کارت کرم‌خورده‌اش را رو کرد.

  • رأی اعتراضی

    د ویک

    رأی اعتراضی

    اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات غزه به بزرگترین مانع برای بایدن تبدیل شده است.

  • پیروزی در یک قدمی؟

    د ویک

    پیروزی در یک قدمی؟

    با وجود شکست سنگین حزب محافظه‌کار انگلستان در انتخابات اخیر که بدترین عملکرد این حزب در چند دهه گذشته به شمار می‌رود، به نوشته مجله «د ویک»، ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلستان گفت که نتایج این انتخابات، پایان کار نیست.

  • حفاظت از دونالد

     د ویک

    حفاظت از دونالد

    با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، محاکمه جنجالی دونالد ترامپ به مراحل تازه‌ای رسیده است. برخی این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا دیوان عالی آمریکا، ترامپ را برتر از قانون می‌نشاند؟

  • جنـگ خــوب!

    د ویک

    جنـگ خــوب!

    پس از ماه‌ها بحث و گفت‌وگو، سرانجام کنگره آمریکا ارائه کمک‌های مالی و تسلیحاتی به اوکراین و رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

  • محاکمه بی‌سابقه

    د ویک

    محاکمه بی‌سابقه

    برای نخستین بار در تاریخ آمریکا، فردی که یک دوره رئیس جمهور بوده، پای میز محاکمه کشیده شد. دونالد ترامپ برای پرونده حق‌السکوت محاکمه می‌شود.

  • فرار از مصیبت

    د ویک

    فرار از مصیبت

    نخست‌وزیر بریتانیا روزهای سختی را سپری می‌کند و هر روز بر حجم مشکلاتش افزوده می‌شود. این مشکلات در دو بعد داخلی و خارجی، دولت او را با بحران روبه‌رو کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =