انتخاب ۱۰ فیلمنامه برتر بورسی

جشنواره ثور برای فیلمنامه ها با موضوع مالی و بورس بوده و در ابتدا بیش از ۱۰۰ فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۱۰ فیلمنامه برتر انتخاب شد.

به گزارش صدای بورس، اولین جشنواره فیلم نامه کوتاه ثور با همکاری شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی در روز گذشته در جهت ایجاد ارتباط میان، اقتصاد و هنر است، برگزار شد .در این جشنواره ۱۰ فیلمنامه نویس از ۱۰۰ فیلمنامه ارسالی به دبیرخانه انتخاب شدند که در پایان از سه نفر برگزیده تقدیرشد.

امین آذریان دبیر جشنواره ثوربا بیان اینکه در حال رایزنی تامین منابع مالی برای ساخت فیلم نامه برتر جشنواره با نام چوپان راستگو هستیم، گفت:برای ساخت فیلم نامه های برتر با برخی از مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار رایزنی هایی صورت گرفت اما متاسفانه به دلیل کمبود منایع مالی این امکان صورت نگرفت.

وی ادامه داد:از تعاملات و نقطه نظرات نویسندگان استفاده خواهیم کرد همچنین نگاه و دیدگاه های هنرمندان و فیلم نامه نویسان در پیشبرد اهداف این جشنواره در دوره های آینده کمک بسزایی خواهد کرد.

وی اظهارداشت: ۱۰ فیلمنامه برتر جشنواره ثور به صورت کتاب منتشر شده است که برای بازار سرمایه جذاب خواهد بود امیدوارم که بتوانیم این کتاب را به تجدید چاپ های پیاپی برسانیم.

مجید پورنعمت مدیرعامل گروه خدمات بازارسرمایه آرمان‌ آتی ضمن آرزوی موفقیت برای ۱۰ نفر منتخبین بیان کرد : در اصل همه‌ی ده نفر برنده هستند و مجموعه آرمان آتی افتخار می‌کند که حامی اولین رویداد فیلمنامه نویسی ثور بوده است.

در ادامه سعید اسلامی عضو هیئت داوران نیز گفت:اصولا کارهای ابتدایی در زمینه اقتصاد هنری چالش های بسیاری دارد در جشنواره با نظر هیئت داوران فیلم نامه های برتر انتخاب شد .

وی ادامه داد: فیلمنامه نویسی در زمینه اقتصاد هنر، حوزه ای توسعه یافته در کشور های بزرگ دنیا است بسیاری از فیلم هایی که تاکنون در زمینه مالی ساخته شده بسیار آموزشی، خلاقانه بوده است از جمله می توان به فیلم THE BIG SHORکه ریچارد تیلر در آن فیلم نقش آفرینی کرد و توانست برنده جایزه نوبل علوم اقتصادی در سال ۲۰۱۷ میلادی شود.

جشنواره ثور برای فیلمنامه ها با موضوع مالی و بورس بوده و در ابتدا بیش از ۱۰۰ فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با بررسی هیات داواران خانم ازیتا موگویی،ایوب اقاخانی،امین آذریان ، امید معلم و سعید اسلامی بیدگلی ۱۰ فیلمنامه انتخاب شده است.

در پایان اختتامیه جشنواره ثور از سه فیلمنامه برگزیده تقدیر شد.

انتخاب ۱۰ فیلمنامه برتر بورسی

انتخاب ۱۰ فیلمنامه برتر بورسی

انتخاب ۱۰ فیلمنامه برتر بورسی

انتخاب ۱۰ فیلمنامه برتر بورسی

انتخاب ۱۰ فیلمنامه برتر بورسی

انتخاب ۱۰ فیلمنامه برتر بورسی

کد خبر 499969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =