پذیره‌نویسی«رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه

«رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود.

به گزارش صدای بورس ، نزدیک به ۲ دهه از تجربه موفق گروه مالی فیروزه در مدیریت طیف متنوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌گذرد. این گروه مالی به‌منظور «تبدیل شدن به یک سوپرمارکت مالی، که همه محصولات و خدمات مالی را به تمامی ایرانیان به صورت آسان و قابل دسترس فراهم می‌کند»، اکنون در آستانه پذیره‌نویسی نخستین صندوق بخشی در صنعت کانه‌های فلزی قرار گرفته است:
صندوق سرمایه‌گذاری رسانا

صندوق سرمایه‌گذاری رسانا به‌گونه‌ای طراحی شده تا سرمایه‌گذاران با هر میزان از سرمایه از منافع صنعت استخراج کانه‌های فلزی همچون سنگ آهن، مس، طلا و روی به صورت غیرمستقیم بهره‌مند شوند. این صندوق به سرمایه‌گذاران خود این امکان را می‌دهد تا از تخصص و تجربه مدیران سرمایه‌گذاری فیروزه برای سرمایه‌گذاری در طیف وسیعی از شرکت‌های فعال در زنجیره ارزش کانی‌های فلزی و همچنین یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه و بلندمدت با ریسک نقدشوندگی پایین برخوردار شوند.

صنعت کانه‌های فلزی؛ نقطه عطفی در یک فرصت سرمایه‌گذاری ناب
بررسی عملکرد بلندمدت صنعت کانه‌های فلزی حکایت از یک روند صعودی قابل ملاحظه دارد. از سال ۱۳۹۰ تا اکنون، بازدهی شاخص کانه‌های فلزی نه تنها از شاخص کل بورس پیشی داشته، بلکه حتی با در نظر گرفتن سود نقدی، عملکرد برتری را نشان می‌دهد. این برتری در مقایسه با شاخص قیمت وزنی بازار سرمایه، حتی چشمگیرتر نیز بوده است.
در حال حاضر، با توجه به موقعیت مناسب قیمتی در صنعت کانه‌های فلزی که در کف قیمتی خود قرار دارد و همچنین با توجه به روند توسعه صنعتی کشور و نیاز روزافزون به مواد اولیه معدنی، سرمایه‌گذاری در این صنعت یک فرصت منحصربه‌فرد برای تنوع‌بخشی به سبد سرمایه‌گذاری و کاهش ریسک کلی آن به‌شمار می‌رود.

طرح‌های گسترده در این صنعت نیز نشان از تداوم روند رشد سود دلاری دارد. همچنین، شرکت‌های فعال در صنعت استخراج کانی‌های فلزی، پتانسیل رشد سودآوری دلاری در سنوات آتی را دارند. بنابراین، سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در این صندوق موفق به کسب بازدهی بالاتر از بازار خواهند شد.

پذیره‌نویسی رسانا
پذیره‌نویسی رسانا توسط گروه مالی فیروزه از تاریخ ۷ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ مرداد ماه ادامه ‌خواهد داشت.

امید می‌رود رسانا که در پس تجربه بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت در قالب ۵ شرکت پذیرفته‌شده در بورس، ۱۳ صندوق سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و بیش از ۱۶۰ سبد اختصاصی، راهی بازار سرمایه می‌شود، در انتقال جریان نقدینگی به صنعت کانه‌های فلزی از یک‌سو و انتقال سود و بازدهی بالا به دارندگان واحدهای خود از سوی دیگر، خوش بدرخشد.
 

کد خبر 500035

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =