۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
بورس در آخرین روز هفته منفی شد

بازار بورس در نیمه اول جریانات معاملات روز جاری روند سبز خود را پیش گرفت. اما در نیمه دوم میل بازار به سمت نزول رفت و درپایان شاخص کل ۲ هزار ۶۲۰ واحد را ثبت و به کانال ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۴۰ رسید.

به گزارش «صدای بورس»، بازار بورس در نیمه اول جریانات معاملات روز جاری روند سبز خود را پیش گرفت. اما در نیمه دوم میل بازار به سمت نزول رفت و درپایان شاخص کل ریزش خود به میزان ۲ هزار ۶۲۰ واحد را ثبت و به کانال ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۴۰ نفوذ کرد. همچنین شاخص هم وزن نیز با ریزش هزار و ۸۳۰ واحدی خود به کانال ۶۹۴ هزار و ۴۵۸ بازگشت.

ارزش بازار در روز جاری ۶.۹۰۶ میلیارد تومان بود. ارزش معاملات خرد نیز در مدار ۳ همت قرار گرفت. میزان خروج پول حقیقی ۱۷۷ میلیارد تومان بود. اما در نقطه ای دیگر از بازار ۱۶۴ میلیارد تومان ورود پول به صندوق های درآمد ثابت شکل گرفت.

تعداد نماد مثبت در بازار روز جاری ۲۴۰ عدد و نمادهای منفی متعلق به ۵۳۱ نماد بود. میزان درصدی صف خرید بازار ۳ درصد و صف فروش ۲ درصد را بخ خود اختصاص دادند.همچنین حج معاملات خرد ۵.۵ میلیارد تومان بود.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به نماد های «پارسان»، «خراسان» و «کرماشا» بود. در طرف مقابل بیشترین کاهش قیمت را نماد های «حفارس»، «ثشرق» و «کسرام» داشتند. برترین گروه های صنعت به ترتیب متعلق به گروه «شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «خودرو» بودند.

کد خبر 500049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =