شیراز گزارش شفاف سازی منتشر کرد

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ شرکت شیراز منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، توضیحات در خصوص تصویب نامه هیآت وزیران- گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ شرکت پتروشیمی شیراز بررسی شد.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت (سایر اطلاعات بااهمیت - توضیحات در خصوص تصویب نامه هیآت وزیران- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ شرکت پتروشیمی شیراز با نماد شیراز در بورس فعالیت دارد.

باعنایت به پیگیری های صورت پذیرفته در خصوص نرخ اوره تکلیفی، به پیوست بخشنامه هیأت محترم وزیران به شماره ۷٠٧٦٣ /ت ٦٢٥٩٣ هـ مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳، جهت استحضار سهامداران تقدیم می شود.

اهم تغییرات بخشنامه مذکورنسبت به بخشنامه صادره قبلی هیأت محترم وزیران بشرح زیراعلام می شود. الف) تغییرمبانی قیمت گذاری فروش محصول اوره از حداقل قیمت کشف شده دربورس کالا در شش ماهه گذشته به میانگین قیمت پایه در بورس کالا در سه ماهه گذشته؛ ب) افزایش حصه نقدی پرداختی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به ازای هر کیلوگرم از ٧٩٦٢ ریال به ٤٨٠٠٠ ریال؛ ج) الزام وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه به انجام اقدامات لازم به منظور تهاترمطالبات قطعی شده شرکتهای پتروشیمی منتهی به پایان سال ١٤٠٢ از طریق واگذاری دارایی های قابل فروش دولت. ضمناً به استحضار می رساند اخبار و شایعاتی مبنی بر توقف مصوبه مذکور در جریان است.

شیراز گزارش شفاف سازی منتشر کرد

کد خبر 500247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =