۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
سدبیر چه وقت سود می دهد؟

زمانبندی پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی سدبیر مشخص شد.

به گزارش صدای بورس،شرکت سرمایه گذاری تدبیر گران فارس و خوزستان از ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳ سود سهامدارانی که در سجام ثبت نام کرده اند پرداخت می کند.

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹(اصلاحیه) شرکت سرمایه گذاری تدبیر گران فارس و خوزستان با نماد سدبیر در بورس فعالیت دارد مشخص شد؛

پیرو هماهنگی انجام شده با سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام به شماره حساب معرفی شده آنها از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۲۷ واریز خواهد شد.
از آن دسته از سهامداران حقیقی صندوقها سرمایه گذاری و سبدگردانهای که در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت نکرده اند و فاقد حساب بانکی در سیستم مکانیزه امور سهام هستند درخواست میگردد نسبت به ارسال اطلاعات مربوط به مشخصات حساب بانکی (ترجیحاً بانک تجارت توسط فرم پیوست به همراه تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه از طریق ارسال به نشانی ایمیل info@tadbirinv.ir دورنگار شماره ۸۸۷۲۲۳۲۸-۰۲۱ و نشانی ،تهران میدان ،آرژانتین، خیابان عماد مغنیه کوچه کاتوزیان (۲۵) پلاک ۸ طبقه اول کدپستی ۱۵۱۳۹۴۳۶۱۴ اقدام نموده تا نسبت به واریز سود از تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۲۰ تمهیدات لازم صورت گیرد.
سهامداران حقوقی
سود سهامداران حقوقی با هماهنگی های لازم با سپرده گذاری اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق حساب بانکی فعال اعلام شده در سامانه سجام از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۲۷ واریز می گردد. سهامداران حقوقی فاقد اطلاعات در سامانه سجام میتوانند پس از افتتاح حساب بانکی با ارائه اصل نامه اعلام شماره حساب بانکی و ارائه آگهی ثبتی و آخرین روزنامه (تغییرات نسبت به معرفی آن به شرکت اقدام کرده تا از تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۲۰ نسبت به واریز آن اقدامات لازم صورت گیرد.
لازم به توضیح است که تغییرات صورت گرفته در پی هماهنگی با سپرده گذاری مرکزی انجام شده است.

سدبیر چه وقت سود می دهد

سدبیر چه وقت سود می دهد

کد خبر 501002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =