ابرمالیات دهندگان بورسی کدامند؟

شرکت‌هایی که جزو صنایع بانک‌ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی؛ فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای و صنعت فلزات اساسی بودند شرکت های بورسی هستند که در سال گذشته بیشترین مالیات را هم پرداخت کردند.

به گزارش صدای بورس ؛ طبق آمارها منتشر شده توسط نوآوران امین، شرکت‌هایی که جزو صنایع بانک‌ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی؛ فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای و صنعت فلزات اساسی بودند؛ در سال ۱۴۰۲ بیشترین مالیات را هم پرداخت کردند.

براساس این گزارش ،بانک ملت با ۹۷ میلیون و ۱۹۹ هزار میلیون ریال، شرکت بورسی است که بیشترین مالیات را پرداخت کرده است که تقریبا ۸۷ درصد مجموع مالیات صنعت خود یعنی بانک‌ها، موسسات اعتباری و نهادهای پولی را تشکیل می‌دهد. فولاد مبارکه اصفهان هم با مالیات بر درآمد ۷۲ میلیون و ۱۸۵ هزار میلیون ریالی دیگر شرکتی است که بیشترین مالیات را پرداخت کرده و تقریبا ۷۸ درصد مالیات صنعت فلزات اساسی را تشکیل می‌دهد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۵۴ میلیون و ۷۷۱ هزار میلیون ریال و شرکت ملی صنایع مس ایران هم با ۴۴ میلیون و ۷۳۹ هزار میلیون ریال رتبه سوم و چهارم در میان شرکت‌هایی هستند که بیشترین مالیات را پرداخت کردند. بانک پاسارگاد، بانک تجارت، معدنی و صنعتی گهر زمین، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی چادرملو هم دیگر شرکت‌هایی هستند که رقم مالیات بیشتری نسبت به سایر شرکت‌های بورسی پرداخت کردند.

ابرمالیات دهندگان بورسی کدامند؟

کد خبر 501047

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =