فروش ۸۸ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی

از خردادماه سال گذشته تاکنون، ۶۵۰ حراج خرده فروشی در استان‌های مختلف برگزار شد و کالاها به ارزش ۸۸ میلیارد تومان به فروش رفت.

به گزارش صدای بورس، حسن خالقی، مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: ارزش کارشناسی کالاهای عرضه شده در حراج‌های خرده‌فروشی حدود ۵۰ میلیارد تومان بود که این رقم با ارائه پیشنهاد از سوی شرکت‌کنندگان به ۸۸ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: بیش از ۷۰ هزار پیشنهاد قیمت برای کالاها از سوی شرکت‌کنندگان در این حراج‌ها ارائه شد که رقم قابل توجهی است.

خالقی با بیان اینکه نزدیک به ۱۲ هزار مورد کالا در حراج‌های خرده‌فروشی عرضه شد گفت: حراج خرده فروشی لوازم خانگی برخط که از خردادماه سال گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرد کالاهای مختلفی از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد را عرضه کرد.

وی عنوان کرد: ۱۱هزار و ۳۷۳ مورد کالا در این حراج‌های برخط به فروش رفت و خریداران اقدام به دریافت کالاها از انبارهای این سازمان کردند.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه هر هفته حراج‌ها در استان‌های مختلف برگزار می‌شود گفت: حراج‌ها از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برندگان فرصت دارند تا بعد از تکمیل وجه اقدام به دریافت کالاها از انبارهای این سازمان کنند ضمن اینکه در هنگام تحویل، کالای مورد نظر مورد تست قرار می‌گیرد تا خریداران نسبت به سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 502305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =