۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
این افراد حسابشان پرپول می شود!

بعد از اعتراضات و ترک محل کار، توسط برخی پرستاران در شهر های البرز و شیراز ، رییس کل سازمان نظام پرستاری با نوشتن نامه ای به رییس جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت پرستاران شد.

به گزارش صدای بورس، احمد نجاتیان، رییس کل سازمان نظام پرستاری در این نامه اعلام کرد: «ابعاد نارضایتی به حدی رسیده است که در برخی بیمارستان‌های شهرها ازجمله در البرز و شیراز با ترک کار و عدم‌حضور در شیفت‌های کاری توسط پرستاران مواجه شده‌اند.»

شکل اعتراض پرستاران سبب شد، ماجرا در دبیرخانه شورای امنیت کشور با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف بررسی شد.

وزیر بهداشت از طرح مشکلات مطالبات پرستاران در جلسه روز گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری دکتر پزشکیان، مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمه‌ها در اسرع وقت پرداخت و مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری ظرف دو هفته آینده برطرف می شود

ظفرقندی، وزیر بهداشت در خصوص پرداخت مطالبات پرستاران گفت :جمع مطالبات پرستاران حدود ۷.۵ همت (۷.۵ هزار میلیارد تومان) است این موضوع با اقای دکتر پزشکیان و دکتر عارف مطرح و مصوب شده که تمام حق و حقوق و مطالبات در اسرع وقت پرداخت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: ما باید سعی کنیم که حق و حقوق پرستاران مثل میزان پرداختی به اضافه کار باید افزایش پیدا کند. این افزایش طبیعتا باید محاسبه و پرداخت شود، ولی همه مطالبات قبلی آن‌ها پرداخت می‌شود. یعنی بحث اضافه حقوق مربوط به آینده است و منافاتی با پرداخت حق و حقوق فعلی آن‌ها ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 502325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =