۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
"وبملت" رکورد زد

بانک ملت با نماد وبملت با سرمایه ۷۱ همت در مرداد ماه رکورد سپرده ها را شکست.

به گزارش صدای بورس،بانک ملت با نماد وبملت و سرمایه ۷۱ همت در مرداد ماه رکورد سپرده ها را شکست. وبملت در مرداد با جذب ۱،۰۹۰ همت سپرده، رکورد سپرده های خود را شکست. آخرین رکورد مربوط به شهریور ۱۴۰۲ با رقم ۱،۰۸۹ همت بوده است.

بانک ملت در مرداد ۱۲.۷ همت سود تسهیلات شناسایی کرد که بیش از ۲۱ درصد بیشتر از مرداد سال گذشته است. همچنین در ۵ ماهه نیز موفق به کسب ۶۵ همت سود تسهیلات شده است که نسبت به ۵۰ همت در ۵ ماهه سال گذشته، رشد مناسب ۳۰ درصدی را ثبت کرده است. درآمد کارمزد وبملت در مرداد ماه ۱.۱ همت بود و در ۵ ماهه به رکورد ۹.۳ همت دست یافته که بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال قبل رشد ثبت کرده است. درآمد سپرده گذاری ها نیز در مرداد به ۱.۲ همت رسیده است و مجموع ۵ ماهه به ۵.۲ همت بالغ می شود که نسبت به ۴.۲ همت سال گذشته رشد ۲۴ درصدی ثبت کرده است.

در بخش هزینه ها، هزینه های سپرده ها به ۷.۷ همت رسیده است. جمع هزینه های سود سپرده های ۵ ماهه به ۳۷ همت رسیده که نسبت به ۲۵ همت سال قبل رشد حدود ۵۰ درصدی را ثبت کرده است. مازاد سود تسهیلات به سود سپرده ها از ۲۵ همت در ۵ ماهه سال قبل به ۲۷ همت در ۵ ماهه سال جاری رسیده است. هزینه های کارمزد وبملت در مرداد ۳۰۰ میلیارد تومان بود و در مجموع ۵ ماهه به ۱.۷ همت رسیده است. در مدت مشابه سال قبل ۱.۳ همت بوده است که رشد ۲۷ درصد را ثبت کرده است. خالص درآمد کارمزد در ۵ ماهه به ۷.۶ همت رسیده که رشد بیش از ۴۰ درصدی نسبت به ۵.۳ همت سال قبل ثبت کرده است.

مازاد درآمدهای بانک نسبت به هزینه ها در ۵ ماهه به ۴۸ همت رسیده که نسبت به ۳۴ همت ۵ ماهه سال قبل، رشد مناسب بیش از ۴۰ درصدی را ثبت کرده است. در مجموع وضعیت عملکردی بانک ملت در مرداد ماه حاکی از صعود کلیه شاخص های عملکردی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

"وبملت" رکورد زد


کد خبر 502885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =