کشتی بورس به ساحل آرامش رسید؟

کارشناس ارشد بازار سرمایه با ابراز امیدواری از بازگشت آرامش به بازار ،اتنظارات سهامداران و فعالان بازار سرمایه را از رییس جدید بورس تشریح کرد.

جواد عشقی نژاد در گفت‌وگو با «صدای بورس»، به تاثیر انتخاب حجت اله صیدی بر بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: شناخت صیدی از بازارهای پولی و مالی می‌تواند آرامش نسبی اولیه ای را به بازار بازگرداند. همچنین در زمانی که وی مدیر عامل بانک صادرات بودند و پیشنهاد قیمت سه یورویی سهام را ارائه کردند، بیانگر آینده نگری رییس جدید سازمان به بازار بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان ثروت پویا در رابطه با انتظارات سهامدران از بازار گفت: انتظارات سهامداران نیز معقول است. همچنین سهامداران در این ایام همدلی و همراهی زیادی را داشتند. ریاست جدید سازمان بورس می‌بایست از دستورات خلق الساعه و کمی خارج از محاسبه جلوگیری کند.

عشقی نژاد تاکید کرد: این را فراموش نکنیم که در مقطع فعلی هر تصمیمی در هر زمینه ای نیازمند پاسخ به ۶۵ میلیون سهامدار مستقیم و غیر مستقیم بازار سهام است. موضوعی که در کلان اقتصاد باید به آن نگاه ویژه ای داشت.

وی در پایان گفت: این روز ها صحبت از ناترازی های برق و گاز می‌شود که میبینم خیلی از اتفاقات در دو دهه اخیر با جذب سرمایه گذار خرد در بازار بود و ابهام در بازار اولیه فاصله زمانی زیادی را ایجاد کرد که باید در فضای جدید فراهم شود. به هرحال نظارت و شفافیت ضرورت هر بازاری است اما توقع بازار و اهالی بازار این است که تبعیض ها از بین رود.

کد خبر 503405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =