سرمایه‌گذاری ۲۴ همتی کچاد چگونه عملیاتی شد؟‌

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یکی از شرکت‌ها مؤثر در اقتصاد و بازار سرمایه است که همواره نشان داده در شرایط مختلف و در اوج تحریم‌ها می‌تواند به مسیر توسعه‌ای خود ادامه دهد و در اقتصاد کشور نقش‌آفرین باشد.  

به گزارش صدای بورس، دلیل این مدعا ده‌ها طرح توسعه آن با هدف ایجاد ارزش افزوده، حفظ جایگاه سودآوری و ایجاد اشتغال در کشور است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، چادرملو در سال ۱۴۰۲ موفق شده است حاشیه سود عملیاتی بیش از ۳۸ درصدی و حاشیه سود خالص ۴۲ درصدی را محقق سازد.

از این حیث در میان شرکت‌های بورسی سنگ‌ آهنی کشور رتبه دوم و در میان کل شرکت‌های بورسی فعال در زنجیره فولاد کشور رتبه سوم را به لحاظ حاشیه سود کسب کند.

کد خبر 503961

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دست پر چادرملو در مسیر توسعه

    دست پر چادرملو در مسیر توسعه

    شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یکی از شرکت‌های مؤثر در اقتصاد کشور و بازار سرمایه است که همواره ثابت کرده در هر شرایط اقتصادی و در اوج تحریم‌ها توانسته قطار در حال حرکت خود را متوقف نکند و همچنان در اقتصاد کشور و توسعه منطقه نقش‌آفرین باشد.

  • زمان پذیره نویسی حق تقدم های کچاد مشخص شد

    زمان پذیره نویسی حق تقدم های کچاد مشخص شد

    شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعلام داشت با عنایت به مجوز افزایش سرمایه و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳۲۴,۰۰۰ میلیارد ریال به‌مبلغ ۳۷۱,۵۰۰ میلیارد ریال تعداد ۲,۲۹۴,۷۵۷,۱۹۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =