"پرداخت" در شهریور چقدر درآمد کسب کرد؟

به پرداخت ملت در شهریور ماه موفق به کسب درآمد ۶.۲ هزار میلیارد ریال شد. درآمد شهریور ۱۴۰۳ نسبت به شهریور ۱۴۰۲ که درآمد ۳.۹ میلیارد ریال داشته، رشد بیش از ۹۰ درصدی کسب کرده است.

به گزارش صدای بورس، به پرداخت ملت با سرمایه ۸،۰۰۰ میلیارد ریال و نماد پرداخت در بورس تهران پذیرفته شده است. این شرکت در شهریور ماه موفق به کسب درآمد ۶.۲ هزار میلیارد ریال شد. درآمد شهریور ۱۴۰۳ نسبت به شهریور ۱۴۰۲ که درآمد ۳.۹ میلیارد ریال داشته، رشد بیش از ۹۰ درصدی کسب کرده است.

عمده درآمد با ۲.۹ هزار میلیارد ریال مربوط به خدمات شارژ بوده و پس از آن با ۱.۷ هزار میلیارد ریال مربوط به کارمزد شاپرک بوده است. درآمد قراردادهای بانک ملت ۱.۶ هزار میلیارد ریال بوده است.
مجموع درآمد نه ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۳ به پرداخت ملت به ۴۹ هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به نه ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ که بالغ بر ۲۹ هزار میلیارد ریال بوده است که رشد ۶۷ درصدی را ثبت کرده است. در شش ماهه فروش شارژ با ۲۴ هزار میلیارد ریال بیشترین سهم از درآمد شرکت را داشته است. پس از آن، کارمزد شاپرک با ۱۴ هزار میلیارد ریال و قراردادهای بانک ملت با ۱۰ هزار میلیارد ریال مهمترین درآمدهای دیگر به پرداخت ملت است.

"پرداخت" در شهریور چقدر درآمد کسب کرد؟

"پرداخت" در شهریور چقدر درآمد کسب کرد؟

کد خبر 504735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =