بازرسی از توزیع اقلام اساسی تشدید شد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد از تشدید روند بازرسی اقلام اساسی در طرح نظارتی ششیم ماه مهر خبر داد.

به گزارش صدای بورس، مسعود امراللهی گفت: طرح نظارتی شمیم ماه مهر از نیمه شهریور در سراسر کشور ابلاغ شد و کماکان این طرح تا پایان مهر ادامه دارد.

به گفته او، هدف از اجرای طرح نظارت شمیم ماه مهر روند تشدید نظارت‌ها بر مراکز تامین، سردخانه، انبارها و مراکز عمده فروشی کالاست که این طرح به خوبی در حال انجام است و کماکان گزارش‌های خوبی از برخورد با متخلفان داریم که امیدواریم نتیجه خوبی را در پایان مهر از این طرح نظارتی اعلام کنیم.

امراللهی با اشاره به روند تشدید نظارتی بر اقلام تنظیم بازار در طرح شمیم ماه مهر افزود: از مردم تقاضا داریم که گزارش‌های مردمی خود را از طریق سامانه ۱۲۴ در صورت گرانفروشی اعلام کنند تا بتوانیم اقدامات نظارتی لازم و برخورد با متخلفان را انجام دهیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد ادامه داد: گزارش‌های متعددی از تخلفات داشتیم که اکنون بازرسان در حال رسیدگی هستند به طوریکه در طرح نظارتی شمیم ماه مهر با عرضه خارج از شبکه گوشت و آرد و گرانفروشی در حوزه‌های متخلف مواجه بودیم.

او گفت: طی روزهای اخیر ۶۰ تن گوشت خارج از شبکه با ارزش ۱۶۸ میلیارد ریال کشف شد که پرونده آن به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد. همچنین در حوزه آرد عرضه خارج از شبکه داشتیم که پرونده متخلفان در حال رسیدگی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 504782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =