محصولات لبنی پگاه گلپایگان برخلاف نظر اتحادیه گران شد

بر خلاف نظر مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی، شرکت پگاه گلپایگان مجوز افزایش ۱۲ درصدی محصولات لبنی را اعمال کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پگاه گلپایگان از دریافت مجوز افزایش ۱۲ درصدی نرخ فروش انواع محصولات لبنی از سوی هلدینگ شیر خبر داد که از دیروز اعمال و با توقف نماد روبرو شد. این در حالی است که علی احسان ظفری مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی، گرانی محصولات لبنی شرکت های بورسی و غیربورسی پیش از ابلاغ مصوبه وزارت کشاورزی را تخلف اعلام کرده بود.

بر اساس این گزارش، "غگلپا" اعلام کرد: با توجه به افزایش قیمت شیر خام و افشاء آن در ۸ مهر قیمت محصولات بر اساس حاشیه سود و رعایت قوانین سازمان حمایت از مصرف کنندگان و مصوبات هلدینگ و هیت مدیره شرکت در گروه محصولات پنیری-دوغ-کشک-ماست و شیر افزایش یافت.

افزایش صورت گرفته در برخی گروه محصولات کمتر از سایر گروه ها و دلیل آن افزایش این گروه ها در ۳ ماه اول سال بود ولی به دلیل اثرات مالی کمتر از ۱۰ درصد در طبقه بندی اطلاعات با اهمیت قرار نمی گرفت و به تبع آن افشاء نیز نشد. ۳۰ درصد الباقی در دو گروه فروش صادراتی و فروش سازمانی قرار می گیرد و قیمت فروش آنها شناور بوده و با قیمت دلار در بازار افزایش و یا گاهاً کاهش خواهد داشت و اثرات مالی آن کمتر از ۱۰ درصد در فروش کل شرکت است.

منبع:‌ بورس پرس

کد خبر 505005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =