پیش‌بینی بورس امروز/‌ بازار سهام به کدام سو می‌رود؟

کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به تنش های حال حاضر خاورمیانه ، روز پایانی معاملات هفته جاری را نزولی پیش بینی کرد وگفت: باز بودن بورس در شرایط فعلی با محدودیت دامنه نوسان ۱ درصد تصمیمی درست و کارشناسی بود.

هابیل خاوری در گفت‌وگو با «صدای بورس» در ارتباط با اتفاقات شب گذشته و تاثیر آن بر بورس، گفت: در ابتدای امروز، بازار تحت تاثیر اتفاقات شب گذشته قرار گرفت و به جز چند نماد که اتفاق های مثبت در آن ها رخ داده یا حمایت های حقوقی را دارند، بیشتر نماد ها منفی هستند و روال روزهای گذشته را پیگیری می‌کنند.

وی تعطیلی بازار سرمایه در این شرایط را مناسب ندانست و گفت:تعطیلی بازار سرمایه در شرایط فعلی تنها موجب القای ترس به سهامداران می‌شد و بعد از بازگشایی بازار شاهد صف های فروش سنگینی خواهیم بود. باز بودن بورس در این شرایط با محدودیت دامنه نوسان ۱ درصد بسیار مناسب‌تر از تعطیلی بازار است.

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد:در حال حاضر هیچ حمایتی از سوی سازمان بورس مبنی بر اتفاقات شب گذشته صورت نگرفته است. به نظر می رسد که حمایت ها برای نیمه دوم بازار باشد چرا که اگر صف های فروش برچیده نشود، فشار فروش در نیمه دوم بازار ایجاد می شود.

وی با توجه به تنش های بین ایران و رژیم صهیونیست و مصادف شدن آن با روز پایانی معاملاتی هفته جاری اظهار داشت:این نکته حائز اهمیت است که با توجه به روز پایانی معاملات هفته جاری ، سهامداران این احتمال را برای پاسخ رژیم صهیونیست و ایجاد تنش مجدد می دهند و همین امر موجب تشدید فشار فروش در بورس امروز خواهد شد.در پایان باید منتظر حمایت از سوی صندوق ها و بازارگردان ها بود تا صف های فروش پیش بینی شده را برطرف کنند.

کد خبر 505013

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =