رشد ۱۳۴درصدی خالص ارزش دارایی‌های صندوق تداوم اطمینان تمدن

در دوره شش‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۳، صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن با افزایش بیش از دو برابری تعداد واحدها و رشد ۱۳۴ درصدی خالص ارزش دارایی‌ها، عملکردی چشمگیر و قابل توجه داشته است.

به گزارش صدای بورس به نقل ازمدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن با نماد معاملاتی تداوم که مدیریت آن بر عهده تأمین سرمایه تمدن است، توانسته در نیمسال اول سال ۱۴۰۳رشد قابل ملاحظه‌ای در خالص ارزش دارایی‌ها و تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری خود به دست آورد.

رشد ۱۳۴درصدی خالص ارزش دارایی‌های صندوق تداوم اطمینان تمدن

بر اساس این گزارش در ابتدای دوره، تعداد واحدهای صندوق ۷۵۸,۳۵۷,۸۰۸ واحد بود که در تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۳ به ۱,۵۴۲,۴۰۹,۴۰۶ واحد افزایش یافته است که نشان از رشد بیش از ۱۰۳ درصدی تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق دارد.

همچنین خالص ارزش دارایی‌های صندوق نیز از ۹,۴۷۱,۱۳۰,۶۶۴,۱۱۲ ریال در ابتدای دوره به ۲۲,۱۷۸,۳۰۴,۸۴۸,۸۷۴ ریال در پایان دوره شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ رسید. این رشد چشمگیر، معادل ۱۳۴% افزایش در خالص ارزش دارایی‌ها، نشان‌دهنده اخذ راهبردهای مؤثر در مدیریت موفق صندوق است.

از مهم‌ترین مزایای صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن می‌توان به نرخ سود ۳۲ درصد سالانه آن اشاره نمود که بیشتر از سود سپرده‌های بانکی بوده و از سویی نرخ شکست نیز در آن لحاظ نمی‌گردد. همچنین بازارگردانی فعال نماد تداوم توسط صندوق سرمایه‌گذاری توسعه بازار تمدن، نقدشوندگی دارایی‌های سرمایه‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن را تضمین نموده است.

این نتایج نشان می‌دهد که صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن می‌تواند گزینه‌ای مناسب و مطمئن برای افرادی باشد که به دنبال سرمایه‌گذاری سودمند و بدون ریسک هستند.

این صندوق از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در بورس (ETF) است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن و با دریافت مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز کرده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه آنلاین آی‌بی‌شاپ (iBShop) که امکان سرمایه‌گذاری در این صندوق را بدون نیاز به سامانه‌های معاملاتی بورس فراهم ساخته اقدام به سرمایه‌گذاری غیرحضوری نموده و یا از طریق کارگزاری‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری در این صندوق با نماد معاملاتی تداوم کند.

کد خبر 505048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =