کیش اینوکس زمینه ساز رقابت بین المللی

مدیرعامل سبد گردان نیکان گفت: یکی از بزرگترین دستاورد های این نمایشگاه این است که با ایجاد رقابت سالم زمینه ایجاد و ارائه محصولات جدید را فراهم می‌کند. در نتیجه لازم است سایه حمایتی مسئولان در این نمایشگاه ایجاد شود.

فردین آقابزرگی مدیرعامل سبد گردان نیکان در گفت و گو با «صدای بورس»، به مزیت های برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه می‌تواند در ارتقای سطح دانش و تجربه در حوزه نمایشگاه های مالی یکی از بهترین فرصت ها بشمار آید.

وی افزود: علی رغم ناملایمات و نابسامانی ها در فضای کسب و کار می‌طلبد که بتوانیم از این فرصت ها استفاده بهینه کنیم و شاهد تبادل دانش، ایجاد فضای رقابتی برای عرضه محصولات، تکنولوژی های جدید و سامانه های جدید بود.

مدیرعامل سبدگردان نیکان نمایشگاه کیش اینوکس را فرصتی برای رقابت های بین المللی دانست و گفت: کیش اینوکس می‌تواند آمادگی حضور در رقابت های بین المللی را نیز ایجاد کند. در حال حاضر یکی از بزرگترین دستاورد های این نمایشگاه این است که با ایجاد رقابت سالم زمینه و ارائه محصولات جدید را فراهم می‌کند. در نتیجه لازم است سایه حمایتی مسئولین در این نمایشگاه ایجاد شود.

کد خبر 505485

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =