کیش اینوکس بستری برای توسعه بازارهای مالی

مدیرعامل شرکت رفاه اندیش نیروی انسانی صنعت و معدن برگزاری کیش اینوکس را زمینه ساز رشد و توسعه بازار سرمایه و سایر بازرهای مالی دانست.

غلامحسین آرمات در گفت و گو با «صدای بورس» به مزیت های برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس اشاره کرد و گفت:هر چه تعدادنمایشگاه ها و برگزاری سمینار ها با حضور حداکثری اساتید بازار سرمایه بیشتر شود بهتر است، چرا که به سبب راهکار و انتقاداتی که در این نمایشگاه ها و رویدادها بین مسئولان و اساتید انجام می شود، باعث رشد و توسعه بازار سرمایه خواهد شد .

وی ادامه داد: علاوه بر منفعت و رونق بازار سرمایه که در گرو این نمایشگاه است صنعت بانک و بیمه نیز از این قضیه مستثنی نیست،علاوه بر این ها نمایشگاه کیش اینوکس باعث تبادل تجربیات و اطلاعات میان افراد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رفاه اندیش نیروی انسانی صنعت و معدن در رابطه با میزان استقبال و رونق نمایشگاه کیش اینوکس افزود:به دلیل اینکه در یک سال گذشته ارزش معاملات و رونق در بازار سرمایه کم بود، کارگزاری ها با مشکلات مالی و درآمدی عدیده ای مواجه شدند،چنانچه به شرکت های کارگزاری امتیاز ها و تخفیف های داده شود می تواند سبب استقبال بیشتر از این نمایشگاه شود.

کد خبر 505604

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =