امروز چه محصولاتی در بورس کالا عرضه شد؟

امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ در بورس کالا شاهد عرضه ۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۹۶ تن محصول در تالارهای مختلف خواهیم بود.

به گزارش صدای بورس، امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ در بورس کالا شاهد عرضه ۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۷۹۶ تن محصول در تالارهای مختلف خواهیم بود.

تالار محصولات صنعتی امروز عرضه ۹۷۷ هزار و ۱۴۱ تن محصول را تجربه خواهد کرد که بیش ترین سهم مربوط به ۶۷۴ هزار تن گندله سنگ آهن است. سهم بعدی عرضه ها مربوط به آهن اسفنجی و آهن اسفنجی بریکت با حجم ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ تن است. سایر عرضه ها مربوط به شمش بلوم، انواع میلگرد و تیرآهن می باشد.

در تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی نیز ۴۵ هزار و ۱۳۳ تن محصول پتروشیمی و پالایشگاه بر روی تابلو خواهد رفت. عرضه های امروز شامل ۱۶ هزار تن لوب کات سبک، ۸ هزار و ۶۸۱ تن از انواع قیر و ۶ هزار و ۶۰۰ تن از انواع اوره است.

تالار سیمان امروز عرضه نخواهد داشت. تالار حراج باز هم میزبان عرضه ۳ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۵۲۲ تن محصول می باشد. این عرضه ها شامل ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی می باشد که توسط ایمیدرو عرضه خواهد شد. ما بقی عرضه ها عمدتا شامل کنسانتره سنگ آهن می باشد که عمدتا توسط شرکت های گلگهر، چادرملو و احیا سپاهان عرضه خواهند شد. سایر عرضه ها شامل کلوخه سنگ آهن، وکیوم باتوم و سایر محصولات خواهد بود.

بورس کالا در تالار صادراتی میزبان ۱۹ هزار و ۷۳۰ تن محصول صادراتی خواهد بود که تماما مربوط به انواع قیر است.

منبع: نبض بورس

کد خبر 506867

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =