صادرات هم سهامدار پدیده می‌شود

براساس حکم دادگاه، به بانک‌های طلبکار از پدیده، در ازای طلبشان، سهام پدیده تعلق می گیرد.

با توجه به اظهار نظر رئیس هیأت مدیره پدیده شاندیز در خصوص اینکه «بانک صادرات با پرداخت تسهیلات در قالب میزان با سهام مجموعه پدیده تهاتر می‌کند.»، حجت ا.. صیدی، مدیرعامل بانک صادرات در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر خرید سهام پدیده توسط بانک صادرات با تایید این موضوع گفت: براساس حکم دادگاه، به بانک‌های طلبکار از پدیده، در ازای طلبشان، سهام پدیده تعلق می گیرد.

مدیر عامل بانک صادرات تاکید کرد: این اتفاق مستلزم آن است که ارزش سهام پدیده و تعداد سهام آن در جلسات کارشناسی مشخص شده و ابهامات موجود در صورت‌های مالی سال‌های گذشته برطرف شود. 
مدیرعامل بانک صادرات افزود: همچنین بعد از آن در خصوص چگونگی تخصیص سهام به طلبکاران پدیده تصمیم گیری خواهد شد. البته این جلسات در حال برگزاری بوده و کارشناسان در حال بررسی هستند، اما هنوز تصمیم‌گیری نهایی حاصل نشده است.

  • حجت ا.. صیدی-مدیرعامل بانک صادرات
  • شماره۳۲۹هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۵
کد خبر 410115

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • برگزاری مجمع  در آینده‌ای نزدیک

    تعیین تکلیف بزرگ ۴

    برگزاری مجمع در آینده‌ای نزدیک

    با فوت مدیرعامل سنگ جدیدی مقابل پای سهامداران و مجموعه انداخته شد؛ در این شرایط مجموعه باید شخصی را برای جایگزینی وی انتخاب می کرد تا سکان این مجموعه نابسامان را بر عهده گیرد.

  • «پدیده»؛ زیانی برای وارثان

    «پدیده»؛ زیانی برای وارثان

    پدیده شاندیز را باید یکی از بزرگترین مشکلات رخ داده در صحنه اقتصادی کشور در خلال سال‌های اخیر دانست؛ پروژه‌ای بزرگ که با تبلیغات زیاد و با استفاده از ضعف قوانین و نظارت‌ها خود را مطرح کرده و در پیش روی چشم همگان، زندگی هزاران خانوار ایرانی را همانند معضل موسسات مالی بدون مجوز به کام بحران کشید

  • طلبکاران گذشته ، سهامداران جدید

    تعیین تکلیف بزرگ ۳

    طلبکاران گذشته ، سهامداران جدید

    با توجه به اینکه شرکت پدیده نقدینگی ندارد و فروش اموال به صلاح نیست، دادگاه با عنایت به مراتب مذکور در مصوبه ستاد تدبیر موظف است ترتیب برخورد با تخلفات را انجام دهد . همچنین به منظور صیانت از حقوق عامه، سود ناشی از دلالی سهام باید بازگردد.

  • ۸۰ درصد سهام بازگشت

    تعیین تکلیف بزرگ ۲

    ۸۰ درصد سهام بازگشت

    تعیین مجازات و تعیین سرمایه شرکت پدیده وظیفه دادگاه بود که از حبس ابد تا حداقل ۲ سال حبس برای متهمان مجازات تعیین شد. البته طلبکاران هم به سهامدار تبدیل شدند و اموال شرکت برای همه است.

  • تعیین تکلیف بزرگ

    130 هزار سهامدار «پدیده» پس از 5 سال در بانک‌ها آرامش می‌گیرند؟

    تعیین تکلیف بزرگ

    پدیده شاندیز در سال 88 با هدف توسعه صنعت گردشگری در خراسان رضوی تأسیس شد و با تبلیغات گسترده از جمله در رسانه ملی تا سال 93 به جذب میلیاردها تومان سرمایه مردم پرداخت اما در نهایت از آن سر پرسودا چیزی جز کسب مال نامشروع، سوداگری،سفته بازی با سرمایه‌های مردم و بحران حضور مالباختگان معترض در خیابان‌ها چیزی باقی نماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =