به گزارش صدای بورس به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیر فنآوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در این مراسم که با حضور رئیس و اعضای هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت برگزار شد، تصریحکرد: این مرکز بهمنظور کنترل و رصد تمامی رخدادها و شناسایی مشکلهای مرتبط با زیرساختهای فنآوری اطلاعات و در دسترس بودن همیشگی سرویسهای مرکز دادهها ایجاد شده است.
محمدرضا مومنی، افزایش امنیت شبکه را از دیگر مزایای راهاندازی این مرکز برشمرد و گفت: کنترل و افزایش امنیت، بهروز بودن سیستمها، پشتیبانی لحظهای و در دسترس بودن تمامی سرویسها بهصورت ۲۴ساعته، شناسایی مشکلها و ارائه راهکارهای بهبود شبکه توسط کارشناسان با بهرهبرداری از این مرکز میسر میشود.
وی با بیان اینکه روزانه حملههای متعدد سایبری و هک سیستم توسط افراد مختلف در کشور روی میدهد و لازم است تا شرکتها، زیرساختهای لازم را برای مقابله با این حملهها فراهم کنند، تصریحکرد: بیمه کوثر نیز برای جلوگیری و کاهش خطرهای ناشی از تهدیدهای سایبری و جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل و توقف در خدمترسانی به ذینفعان شرکت، این مرکز را راهاندازی کرده است.
نظر شما