دخالت دولت در سازمان بورس اشتباه است

موسوی با بیان اینکه دخالت دولت در سازمان بورس خطا است گفت: سازمان بورس باید تمام توان خود را برای صیانت از اموال مردم به کار گیرد و هزینه کردن اموال مردم در جایی دیگر اشکال شرعی دارد.

به گزارش صدای بورس، سید کاظم موسوی با بیان اینکه اگر سازمان بورس حیاط خلوت بانک مرکزی باشد خطاست،  گفت: در جلسه دیروز مجلس قالیباف اصل رییس سازمان بورس توضیحات خوبی از وضعیت بازار داشتند که ما را امیدوار کرد ضررهای مردم جبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید عملکرد سازمان بورس موجب دغدغه مردم شود گفت: نیازمند ثبات در عمکرد این سازمان برای حفظ آرامش مردم داریم.

موسوی با بیان اینکه زیرساخت‌های سازمان بورس در حال درست شدن است گفت: در حال حاضر نیز بازار از وضعیت نسبتا متعادلی برخوردار است.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم باید با دانش و فرهنگ لازم وارد بازار بورس شوند گفت: لازم است صدا و سیما و مراکز دانشگاهی در این خصوص وارد عمل شده و فرهنگ‌سازی کنند.

وی با بیان اینکه حضور در سازمان بورس نباید ده روزه و دوماهه باشد گفت: باید برای مدت شش ماه تا یک سال روی بازار سرمایه برنامه‌ریزی کرد و به دنبال سود زودهنگام نبود.

به گفته نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اگر به ثبات قیمت و تصمیم‌گیری برای بورس و شاخص‌ها برسیم حتما پیروز خواهیم بود.

منبع: رصدخانه بورس

کد خبر 422148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =