بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار فعال شد

​​​​​​​معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از فعال‌سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه بگیر در کشور خبر داد.

به گزارش صدای بورس،مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور از فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار خبر داد.

وی گفت: در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اختصاص بسته اینترنت رایگان برای اقشار کم برخوردار، اطلاعات مشمولانی که در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir یا کد دستوری #۱۲۳۴*۴* ثبت‌نام کرده‌اند، پس از صحت‌سنجی شماره‌ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از طریق سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه صرفاً سرپرستان خانوارهای سه دهک اول مشمول این بسته‌ها می‌شوند، تاکید کرد: در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه اعلام شده، ۹۴۴ هزار نفر از سرپرستان خانوارها که مشترک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، های وب، آپتل، سامان تل و منطقه آزاد کیش هستند به این اپراتورها اعلام شده است و برای سیمکارت این دسته از مشمولان که مشکلی برای فعال‌سازی بسته (مانند قطعی سیم‌کارت به دلیل بدهی یا مسدودی ...) نداشته‌اند، بسته اینترنت برایشان فعال و پیامک فعال‌سازی ارسال شده است.


بیشتر بخوانید :کدام اپراتور بهترین بسته‌های اینترنت کشور را ارائه می‌دهد؟


حقی تاکید کرد: این بسته سالانه اینترنت ۴۰ گیگابایتی است که ۳۰ گیگابایت آن برای استفاده از سایت‌های منتخب و ده گیگابایت آن برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده و با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار و در قالب مسئولیت اجتماعی اپراتور اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی اظهار کرد: متقاضیانی که ثبت‌نام آنها از طریق سامانه خدمات دولت هوشمند یا کدهای دستوری موفقیت‌آمیز بوده و این بسته برای آنها فعال نشده است، می‌توانند با مراکز تماس اپراتور خود تماس گرفته و وضعیت فعال‌سازی بسته اینترنت خود را جویا شوند. در صورت عدم دریافت پاسخ با مراجعه به نشانی https://۱۹۵.cra.ir درخواست خود را ثبت کنند تا رسیدگی شود.

کد خبر 457527

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • راه حل بانک مرکزی برای افرادی که دسترسی به سامانه ثبت چک های بانکی ندارند

    راه حل بانک مرکزی برای افرادی که دسترسی به سامانه ثبت چک های بانکی ندارند

    برخی از افرادی که به هر دلیل، دسترسی به ابزارهای غیرحضوری برای تائید چک های صیادی ندارند، همیشه این سوال را مطرح می کنند که با چه روشی می توانند چک های بانکی خود را عملیاتی کنند که بر این اساس بانک مرکزی، مراجعه حضوری برای آنها را به شعب بانک عاملی که در آن حساب دارند، به عنوان یک راهکار مراجعه حضوری اعلام می کند که بر مبنای آن، بانک با هماهنگی فرد کار ثبت چک را در سامانه صیاد انجام خواهد داد.

  •  انتقاد از نحوه توزیع وام ضروری بازنشستگی

    انتقاد از نحوه توزیع وام ضروری بازنشستگی

    بخش قابل توجهی از ایرادها و انتقادهایی به نحوه توزیع این وام بازمی‌گردد، برخلاف صندوق بازنشستگی کشوری که وام‌ ضروری پانزده میلیون تومانی را با شرایط مشابه تنها و تنها براساس نام نویسی اینترنتی میان بازنشستگان متقاضی واجد شرایط توزیع می‌کند، در سازمان تامین اجتماعی کانون‌های بازنشستگی نقش موثر و پررنگی در نام‌نویسی از متقاضیان دارند.

  • افزایش سه برابری توزیع روغن موتور

    مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران اعلام کرد

    افزایش سه برابری توزیع روغن موتور

    حمیدرضا فراهانی مدیر بازاریابی و فروش شرکت بهران از افزایش سه برابری توزیع روغن موتور در تهران خبر داد.

  • چگونه سهام بورسی را وثیقه وام کنیم؟

    چگونه سهام بورسی را وثیقه وام کنیم؟

    مدیر فنی پروژه توثیق الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی فرایند توثیق سهام برای دریافت وام را تشریح کرد.

  • معرفه سامانه جدید وزارت کار/ علت عدم دریافت یارانه خود را ببینید

    معرفه سامانه جدید وزارت کار/ علت عدم دریافت یارانه خود را ببینید

    وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با معرفه سامانه ای جدید اعلام کرد: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک بندی خانوار خود را ثبت کرده اند اکنون می توانند ضمن مشاهده نتایج رسیدگی، درخواست بررسی مجدد اطلاعات هرکدام از زیربخش‌ها را نیز ثبت کنند.

  • غیرفعال شدن ۱۰ میلیون کارتخوان

    غیرفعال شدن ۱۰ میلیون کارتخوان

    رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان مالیاتی با اشاره به طرح ساماندهی کارتخوان ها گفت: از بین ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ابزار پرداخت ۸ میلیون ابزار پرداخت به پرونده مالیاتی شان الصاق شدند و سایر ابزارهای پرداخت هم در اجرای قانون غیرفعال شدند.

  • تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی به پرونده مالیاتی متصل شد

    تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی به پرونده مالیاتی متصل شد

    معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از اتصال تمامی کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی فعال در شبکه پرداخت کشور به پرونده مالیاتی خبر داد.

  • دلیل اختلال در دستگاه‌های پوز نانوایان

    دلیل اختلال در دستگاه‌های پوز نانوایان

    رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی گفت: برخی از نانوایان بعد از محاسبه پایان روز به این نتیجه رسیدند که مبلغی در حساب آنها واریز نشده است و آنها برای وصول پول باید چندین مرتبه به بانک مراجعه کنند که بررسی این موضوع زمان‌بر است؛ درنهایت بانک به نانوایان اعلام کرد که اختلاف حساب ناشی از اقدامات آنها در راستای بروزرسانی سیستم‌ها بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =