۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

۸ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد پیشنهادی خود را برای هفته منتهی به ۲۳ شهریور ماه ارایه کردند.

به گزارش صدای بورس، سبد پیشنهادی شرکت ویستا برای میان مدت ۴ شرکت شپدیس، سآبیک، کپارس، حتاید و برای بلند مدت دو شرکت ثبات و ویستا است.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

همچنین شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک ۳ سبد وپست، قزوین، سشرق را برای میان مدت و سه شرکت شسپا،مدیر، کحافظ را برای بلند مدت پیشنهاد کرده است.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان داریک پارس شامل ۵ نماد برای میان مدت به نام های خاور، پالایش، قثابت، وبملت و شیراز است و ۲ نماد برای بلند مدت به نام های فرازو داریک معرفی کرد.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

علاوه برآن شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان سه نماد زفکا، غشان، تصمیم را برای میان مدت و سه نماد غکورش، وسبحان و دتماد را برای بلند مدت ارائه کرده است.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

سبد پیشنهادی سبدگردان سرمایه دانش ۳ سهم شبندر، فولاد، ونوین برای میان مدت و ۴ سهم وغدیر، وپترو، سشرق، صندوق سرمایه گذاری مشترک افق برای بلند مدت معرفی کرده است.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

گفتنی است سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ عبارت است از؛دو نماد قاسم و های وب برای میان مدت و ۳ نماد شپنا، تیپیکوو دتوزیع برای بلند مدت معرفی شده است.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری خط ارزش عبارت است از؛ یک نماد سپید برای میان مدت و ۴ نمادشپنا،طلا،غمینو و فولاد برای بلند مدت است.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

درپایان می توان به سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پردازآریان اشاره کرد که، ۵ شرکت را برای میان مدت به نام های شپدیس، آریان، کرازی، سفانو، های وب معرفی کرده است و علاوه برآن سه سهم خدیزل، جم پیلن و شپنا را برای بلند مدت پیشنهاد می دهد.

سبد پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه

منبع: شماره ۴۶۰ هفته نامه اطلاعات بورس

کد خبر 458843

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ضرورت شناسایی مشتری‌های جدید در صندوق های جدید

    ضرورت شناسایی مشتری‌های جدید در صندوق های جدید

    مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت سبدگردان بازده گفت: باتوجه به اینکه تنوع ابزار بدهی زیادی نداریم به تبع نمی‌توانیم تنوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بسیاری هم داشته باشیم ضمن آنکه بهتر است در طراحی‌های جدید صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشخص شود چه مشتری‌هایی را مورد هدف قرار می‌دهند و بعد طراحی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =