صندوق های سرمایه گذاری در هفته ای که گذشت

در هفته گذشته صندوق‌ «اعتبار سهام ایرانیان»، «بذرامیدآفرین» و «بازده بورس» به ترتیب با کسب ۳.۶، ۳.۵۲ و ۳.۴۴ درصدی بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی صعودی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با ۱۷ هزار واحد افزایش به محدوده ۱,۵۹۳ هزار واحد رسید.

در هفته منتهی به ۱۲ دی ‌ماه صندوق‌های سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «اعتبار سهام ایرانیان»، «بذرامیدآفرین» و «بازده بورس» به ترتیب با کسب ۳.۶، ۳.۵۲ و ۳.۴۴ درصدی بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود.

خالص خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۵۲,۳۰۷ میلیارد ریال بود که صندوق‌های با درآمد ثابت با ۶۴,۹۳۴ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های قابل معامله با خالص ورود ۱۲,۸۲۸ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۵ میلیون و ۴۵۶ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۲۳ درصد در سهام، ۴۸ درصد در اوراق بدهی و ۲۶ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صندوق های سرمایه گذاری در هفته ای که گذشت

  • منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۴۷۷
کد خبر 464975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =