قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

جیلی یکی از معروف‌ترین خودروهای خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و در سال ۱۹۹۷ وارد صنعت خودروسازی شد و یکی از نخستین خودروسازان در چین به حساب می‌آید که نکته قابل توجه آن طراحی آن است.

به گزارش صدای بورس،۱۰برند برتر خودروی برقی چینی در سال ۲۰۲۳ عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc؛ و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor.

قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان

در ادامه بررسی قیمت خودروهای خارجی کارکرده در کشورها اطراف ایران که به تولید و انتشار گزارش‌های متعددی از فهرست قیمت برندهای مختلف خودرو با شرایط کارکرده و عمر کمتر از ۵ سال منجر شود؛ در این گزارش قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان، ارمنستان و قطر را بررسی کردیم که البته این خودروها از میان برندهای برتر چینی‌ها بوده است.

شاید تنها خودروهای چینی هستند که بخاطر امکان حضور در بازار خودروی ایران و نیز مونتاژ در ایران؛ اکنون تفاوت چندانی میان قیمت آن‌ها در ایران یا در امارات و سایر کشورهای همسایه نمی‌بینیم و به طور مثال یک خودروی تیگو ۷ یا تیگو ۸ کارکرده در ایران و ارمنستان تقریبا یک قیمت دارد. این شرایط برای قیمت انواع دانگ فنگ و دیگر خودروهای چینی هم تقریبا یکسان است.

قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

منبع: جماران

کد خبر 483011

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چرا خودروهای اقتصادی جهان در ایران لوکس می‌شوند؟

    چرا خودروهای اقتصادی جهان در ایران لوکس می‌شوند؟

    در ابتدای آزادسازی واردات، قرار بر این بود که اقتصادی‌ترین خودروهای روز جهانی وارد کشور شوند و با وضع تعرفه پایین، رقابت‌پذیری خودروسازان داخلی با این محصولات بالا رود. اما اتفاقی که افتاد این بود که دولت، تعرفه و مالیات بسیار سنگینی روی خودروها وضع کرد و قیمت تمام‌شده آن برای مصرف‌کننده را در مواردی حتی بیش از دو برابر افزایش داد.

  • کمبود ارز؛ عامل اول کندی واردات خودرو

    کمبود ارز؛ عامل اول کندی واردات خودرو

    در حالی که وزیر امور اقتصادی و دارایی وعده افزایش سرعت ورود خودروهای خارجی با تامین ارز مورد نیاز را در ۶ماه دوم سال داده بود، اما حالا به گفته وزیر صمت تنها ۲۵۰میلیون دلار برای واردات خودروهای نو تخصیص یافته است و ۲۰۰میلیون دلار دیگر نیز در مرحله تخصیص قرار دارد. این درحالی است که در آیین‌نامه ورود خارجی‌ها، سقف منابع ارزی مورد نیاز معادل یک میلیارد یورو در نظر گرفته شده است. به دنبال کندی واردات، وزیر صمت روند تامین ارز را سرعت‌گیر واردات معرفی کرد.

  • وزیر صمت: از خودروسازان پیشرو در فناوری حمایت می‌کنیم

    در حاشیه بازدید از گروه بهمن؛

    وزیر صمت: از خودروسازان پیشرو در فناوری حمایت می‌کنیم

    عباس علی‌آبادی، وزیر صمت می‌گوید این وزارتخانه از خودروسازانی که خواهان پیشرفت و تولید در تراز خودروهای پیشرفته جهان باشند، حمایت می‌کند.

  • قیمت جدید ۴ خودروی مونتاژی اعلام شد

    قیمت جدید ۴ خودروی مونتاژی اعلام شد

    شورای رقابت از تصویب قیمت جدید ۴ خودروی مونتاژی خبر داد.

  • ایران‌خودرو و سایپا چه زمانی وارد عرضه بعدی‌ سامانه یکپارچه می‌شوند

    ایران‌خودرو و سایپا چه زمانی وارد عرضه بعدی‌ سامانه یکپارچه می‌شوند

    معاون حمل و نقل وزیر صمت با بیان اینکه عرضه بعدی ایران‌خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه منوط به کوتاه‌شدن صف نوبت‌دهی تحویل خودرو و تحویل به متقاضیان ثبت‌نام‌کننده است، گفت: هر ۲ خودروساز، محصولاتشان را تا پایان ۱۴۰۳ در سامانه یکپارچه برای فروش، نوبت‌دهی کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =