آغاز ثبت سفارش کامیون‌های وارداتی از فردا ۳۰ آبان

ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت سفارش واردات کامیون خبر داد.

به گزارش صدای بورس، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد:

در راستای اجرای آئین‌نامه اجرایی بند (ص) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، موضوع تصویب نامه شماره ۹۲۵۲۳/ت ۶۱۳۶۷هـ مورخ ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ هیئت وزیران، سامانه Rpf.rmto.ir براساس ابلاغ عمومی شرایط و ضوابط واردات انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری (نامه شماره ۷۱/۱۱۹۱۰۹ مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۲) وابلاغ صورتجلسه شورای راهبردی نوسازی و توسعه ناوگان مورخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۲ آماده و از تاریخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۲ قابل بهره برداری است.

واردکنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام و درج درخواست‌های ثبت سفارش خود براساس راهنمای بارگذاری شده در سامانه اقدام کنند.

۱- مسئولیت همه اطلاعات وارده و مستندات بارگذاری شده در سامانه یاد شده و همچنین صحت آنها به عهده شرکت مربوطه است.

۲- همه مراحل به صورت سیستمی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و سایر دستگاه‌های اجرایی نیست.

منبع: تسنیم

کد خبر 483376

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یگ پیش بینی؛ قیمت خودرو ثابت می ماند

    یگ پیش بینی؛ قیمت خودرو ثابت می ماند

    فارس نوشت:رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با بیان اینکه در هفته های گذشته قیمت خودرو تغییری نداشته است، گفت: بازار خودرو همچنان در رکود کامل قرار دارد.

  • مافیای خودرو واردات خودرو را مسدود کرده است

    نماینده مجلس:

    مافیای خودرو واردات خودرو را مسدود کرده است

    عباس جهانگیرزاده، نماینده پارس‌آباد در مجلس گفت: آقایان تصمیم‌گیر در برنامه‌ها مدام اشاره می‌کنند که دو، سه ماه دیگر واردات خودرو صورت می‌گیرد، ولی به اعتقاد من این اتفاق نمی‌افتد و گرانی و عدم‌کیفیت خودروی داخلی روز به روز بیشتر هم خواهد شد.

  • توقف واردات برنج کارخانه‌های فرآوری را در آستانه تعطیلی قرار داد

    توقف واردات برنج کارخانه‌های فرآوری را در آستانه تعطیلی قرار داد

    عضو هیات مدیره انجمن تولید و فرآوری برنج در مناطق آزاد ویژه اقتصادی گفت: توقف واردات برنج فعالیت کارخانه‌های فرآوری برنج در مناطق آزاد را با چهار هزار نفر کارگر در آستانه تعطیلی قرار داده است.

  •  صنعت موتورسیکلت با مشکلات ارزی مواجه است

    صنعت موتورسیکلت با مشکلات ارزی مواجه است

    رئیس انجمن صنعت موتورسیکلت ایران، ضمن اشاره به چالش‌هایی که این صنعت در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نسبت به دو موضوع کمبود نیروی کار و مشکلات ارزی هشدار داد، اما استانداردهای صنعت موتورسیکلت کشور را در سطح جهانی خواند و تاکید کرد که هیچ عقب‌ماندگی در صنعت موتورسیکلت نسبت به سایر کشورها نداریم.

  • جزئیات ارقام لایحه بودجه ۱۴۰۳

    جزئیات ارقام لایحه بودجه ۱۴۰۳

    در لایحه بودجه ۱۴۰۳ که قرار است دولت به مجلس تحویل دهد، سقف منابع عمومی بودجه با ۱۶.۷ درصد افزایش به ۲ هزار و ۴۲۹ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

  •  اموال مردم توسط برخی از شرکت‌های خودروسازی به تاراج رفته است

    اموال مردم توسط برخی از شرکت‌های خودروسازی به تاراج رفته است

    نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: هزاران نفر به امید دریافت خودرو پول به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کردند اما آن‌ها خودرو را به مردم تحویل نداده و دائما تقاضای پول و هزینه اضافه می‌کنند؛ اموال بسیاری از مردم توسط این شرکت‌ها به تاراج رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =