نرخ دلار در مرکز مبادله کشور به ۴۲ هزار و ۷۳۲ تومان رسید

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (پنجشنبه۲۳ آذر) در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۷۷ تومان و نرخ هر اسکناس یورو ۱۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس، در معاملات امروز (پنجشنبه ۲۳ آذر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۷۳۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۸۴۷ تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۷۷ تومان و ۷۰ تومان افزایش داشت.

هر اسکناس یورو نیز با افزایش ۱۱ تومان در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۱۱۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز با افزایش ۹۱ تومانی به ۴۱ هزار و ۹۲۱ تومان رسیده است.

همچنین اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۳۵ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۷۷ تومان است.

منبع: ایرنا

کد خبر 485138

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • اوپک مقصر ریزش قیمت نفت را معرفی کرد

    اوپک مقصر ریزش قیمت نفت را معرفی کرد

    اوپک اعلام کرد نسبت به عوامل بنیادین بازار نفت در سال ۲۰۲۴، خوش بینی محتاطانه‌ای را حفظ کرده و نگرانی‌های اغراق آمیز نسبت به تقاضا را مقصر ریزش اخیر قیمت‌ها خواند.

  • ۳ پیش بینی از قیمت دلار

    ۳ پیش بینی از قیمت دلار

    قیمت دلار در آخرین معاملات نقدی روز گذشته همچنان در محدوده روزهای قبل نوسان کرد و در نهایت در سطح ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان قرار گرفت. اکنون هفته‌هاست که قیمت دلار نتوانسته است کانال عوض کند و در مسیری خنثی به دام افتاده است.

  • اختلاف نظر مجلس و دولت در خصوص ناترازی سوخت

    اختلاف نظر مجلس و دولت در خصوص ناترازی سوخت

    با توجه به کسری بنزین، یکی از راه هایی که می توان کسری تولید بنزین را جبران کرد متنوع سازی سبد سوختی کشور با ورود LPG به سبد سوخت خودرو ها است.

  • چرا اقبال به طلا در ایران کمتر شده است؟

    چرا اقبال به طلا در ایران کمتر شده است؟

    یک فعال بازار طلا با بیان اینکه در هفته‌های اخیر، سرمایه‌گذاری و سودگیری در بازار طلا کاهش یافته، گفت: عدم تغییرات چشمگیر قیمت طلا را می توان مهمترین عامل عدم اقبال سرمایه‌گذاران به این فلز گرانبها عنوان کرد.

  • صعود ۴ درصدی بیت‌کوین

    صعود ۴ درصدی بیت‌کوین

    بازار رمزارزهای دیجیتال صعودی شد و بیت‌کوین بیش از چهار درصد افزایش یافت.

  • تجارت ۳۸.۶ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور همسایه

    تجارت ۳۸.۶ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور همسایه

    رئیس کل گمرک گفت: در ۸ ماهه امسال صادرات ایران به همسایگان خود بیش از ۱۸ میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =