کمر «شلرد» شکست!

انتظار می‌رفت «شلرد» یکی از سهم های جذاب بازار باشد اما قیمت سهام این شرکت در یکسال گذشته از ۱۳۵۰ تومان به ۵۶۰ تومان سقوط کرد که می‌توان گفت قیمت آن به نصف رسیده است.

به گزارش «صدای بورس»، طی یکسال گذشته انتظارات فراوانی از پتروشیمی لردگان برای سرمایه گذاران به وجود آمده بود به طوری که اخبار مثبتی از سوی این پتروشیمی مبنی بر افزایش تولید به گوش می‌رسید اما درعین ناباوری قیمت سهام پتروشیمی لردگان که در بورس با نماد شلرد معامله می شود، افت چشمگیری را تجربه کرد.

همچنین طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، گاز پتروشیمی لردگان به دستور وزیر نفت قطع شده است. شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ملی گاز از اوره لردگان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب دارد.

انتظار می‌رفت «شلرد» یکی از سهم های جذاب بازار باشد اما قیمت سهام این شرکت در یکسال گذشته از ۱۳۵۰ تومان به ۵۶۰ تومان سقوط کرد که می‌توان گفت قیمت آن به نصف رسیده است. به طوری که براساس داده های آماری ریزش ۵۸ درصدی این پتروشیمی قابل توجه است.

کمر «شلرد» شکست!

گفتنی است، از شروع سال ۱۴۰۳ قیمت سهام این پتروشیمی تاکنون به ریزش خود پایان نداده است و از قیمت ۸۲۰ تومان به ۵۶۰ تومان رسیده است که ۳۰ درصد برآورد ریزشی این شرکت است. در نمودار زیر ریزش ۲ ماهه این سهم مشاهده می شود.

کمر «شلرد» شکست!

کد خبر 496255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =