زمان پرداخت سود ومهان مشخص شد

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ومهان مشخص شد.

به گزارش صدای بورس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان خبرداد از ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ کلیه سهامداران سود دریافت می کنند.

بر اساس زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد ومهان در بورس فعالیت دارد، مشخص شد.

در اجرای مفاد ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران محترم این شرکت که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ سهامدار این شرکت هستند به شرح زیر اعلام می شود؛
۱. کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی اعم از صندوق های سرمایه گذاری و سید گردانها که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند به استثنای دارندگان سهام بیش از یک درصد در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ یک روز پس از مجمع و طبق
جدول ذیل پرداخت می شود.

زمان پرداخت سود ومهان مشخص شد

۲- سایر سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام ننمودهاند میتوانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۹ با همراه داشتن کارت ملی به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند.
۳- آن دسته از سهامداران حقیقی غیر سجامی که طبق مهلت مشخص شده و به دلیل عدم دسترسی به شعب بانک اقتصاد نوین، سود سهام خود را دریافت ننموده اند می توانند با اعلام مشخصات حساب بانکی به امور سهام این شرکت نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند.

۴- سایر سهامداران حقوقی اعم از غیر سجامی و کلیه دارندگان سهام بیش از یک درصد با ارسال درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به سهامدار از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ و طبق جدول ذیل پرداخت خواهد شد.

زمان پرداخت سود ومهان مشخص شد

کد خبر 497851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =