هشدار! سامانه بارشی برای این ۱۴ استان

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در ۱۴ استان خبر داد و به مردم توصیه کرد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش صدای بورس، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل،گیلان، مازندران،گلستان، خراسان شمالی، زنجان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان،‌ مرکز و جنوب غرب کرمان و شمال و شرق هرمزگان؛ روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، اردبیل،گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر رگبار باران گاهی ،رعد و برق وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد شدید خیزش گردوخاک کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی شده است. طی دو روز آینده مناطق ساحلی و مرکزی خلیج فارس شرق تنگه هرمز و سه روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم هستند.

منبع:‌ تسنیم

کد خبر 499795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =