بهار بورس در فصل پاییز می‌رسد؟

کارشناس بازار سرمایه ضمن پیش بینی پاییزی سبز برای بازار،گفت: اگر ریسک های سیستماتیک و غیر سیستماتیک به بازار سرمایه تحمیل نشود ، سهم هایی در بورس وجود دارد که از لحاظ بنیادی بسیار ارزنده هستند.

سرور قاراخانی در گفت‌وگو با «صدای بورس» با اشاره به صحبت های روز گذشته وزیر اقتصاد در خصوص افزایش تولید ، گفت: . با توجه به تاکید وزیر اقتصاد بر افزایش تولید پیش بینی می‌شود، نرخ بهره بانکی کاهش یابد و نرخ دلار نیما و بازار آزاد نیز به هم نزدیک شود.

وی در ارتباط با فرصت های سرمایه گذاری حال حاضر بازار، افزود:اگر بخواهیم تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک ریسک منطقی را شاهد باشیم ، باید توجه کرد که در بازار ریسک سیستماتیک و غیر سیستماتیک وجود دارد و به همین علت افراد پول‌های درشت برای اینکه ریسک خود را پوشش دهند افراد سرمایه های خود را در یک بازار سرمایه گذاری نخواهند کرد و بین بازار های طلا ، ارز و بورس تقسیم سرمایه انجام می دهند.

کارشناس بازارسرمایه افزود : بورس در حال بازگشت به جذابیت گذشته خود است و با برنامه هایی مانند کنترل نرخ بهره و بازگرداندن اعتماد به بازار سهام ، بورس روز به روز به اوج خود نزدیک‌تر می‌شود.

وی پاییز امسال را فرصت مناسبی برای رشد بازار سرمایه دانست و گفت:پاییز امسال برای رشد بسیار مناسب است و همچنین رفع محدودیت دامنه نوسان با روی کار آمدن رییس جدید سازمان، بورس را دستخوش تغییر های مثبت می‌کند. همچنین اگر بازار تحت تاثیر جنگ و ریسک های سیستماتیک قرار نگیرد می توان به سهم هایی که از نظر بنیادی پتانسیل دارند امیدوار بود .

کد خبر 503998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =