مصوبه مالیات برعایدی سرمایه در دستور کار مجلس

مصوبه مالیات برعایدی سرمایه به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

به گزارش صدای بورس،جعفر قادری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این موضوع که مصوبه مالیات برعایدی سرمایه به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد، بیان کرد: این مصوبه مراحل تصویب خود را در کمیسیون و صحن علنی طی کرده و برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال شده بود.


وی افزود: با توجه به اتمام کار مجلس یازدهم از آن‌جایی که مراحل کار تصویب این طرح در مجلس به طور کامل طی تشده بود در مجلس دوازدهم مصوبه مالیات بر عایدی سرمایه برای رفع اشکالات در دستور کار قرار گرفت.


قادری تاکید کرد: با توجه به ابهامات و سوالات تعدادی از نمایندگان دوره جدید درباره مصوبه مالیات برعایدی سرمایه مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را در این باره آماده و به اعضای کمیسیون ارائه کرده و قرار است در جلسه دیگر توضیحات و گزارش‌های مرکز پژوهش‌های مجلس به اعضای جدید کمیسیون در این باره ارائه شود و سپس مصوبه مالیات بر عایدی سرمایه به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: درباره طرح اصلاح نظام بانکداری هم باید بگویم با توجه به اینکه این طرح مصوبه کمیسیون را داشته است؛ اما در صحن به تصویب نرسیده است؛ طبق ماده ۱۳۷ آیین نامه داخلی مجلس با امضای ۲۵ نفر از نمایندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع:ایبنا

کد خبر 504315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =