
مرحله اول طرح کالابرگ الکترونیکی در سال ۱۴۰۳ با تخصیص به سرپرستان خانوارهای تحت حمایت نهادهای حمایتی آغاز شد و در مرحلههای بعدی اعتبار دهکهای دیگر اختصاص مییابد.
در این طرح دهکهای اول تا سوم جامعه به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار دریافت کردهاند.
اعتبار تخصیصیافته در طرح کالابرگ الکترونیکی برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروههای لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص مییابد.
سیده مرجان دبیری، سخنگوی طرح کالابرگ الکترونیک درباره فروشگاههای مجری این طرح گفته است که طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از ۲۳۰ هزار فروشگاه عمده و خردهفروشی و ۱۳ فروشگاه زنجیرهای شامل افق کوروش، اتکا، ترقی، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، محسن، مینومارت، هایپراستار، هایپر فامیلی، هفت و والمارکت اجرا میشود.
کد دستوری استعلام کالابرگ الکترونیکی نیز یک روش ارتباطی مبتنی بر USSD است که کاربران میتوانند بدون نیاز به اینترنت، وضعیت سبد کالای خود را مشاهده کنند. این روش بهویژه برای افرادی که به گوشیهای هوشمند یا اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، کاربردی است.
کد خبر 519079
نظر شما