«غگلستا» خواستار توقف افزایش سرمایه شد

زیرمجموعه هلدینگ شیر ایران، شرکت پگاه گلستان پیرو دادخواست اعتراض ثالث اداره اوقاف و تعیین وقت رسیدگی دادگاه تجدید نظر برای دوم تیرماه، خواستار توقف افزایش سرمایه ۳۴۱ درصدی تا اطلاع ثانوی شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، مهرنوش امجدی گلپایگانی مدیرعامل «غگلستا» اعلام کرد: صادق و ماه سلطان محمدخانی دادخواست را به طرفیت اداره منابع طبیعی نسبت به مقدار ده هزار متر مربع از پلاک ثبتی ۱۱۸ که در محدوده کارخانه این شرکت است به خواسته اعتراض نسبت به رای کمیسیون ماده واحده منابع طبیعی که پلاک موصوف را جزء منابع ملی اعلام کرده بود، مطرح می‌کنند که ملک سابقه زراعت داشته و متعلق به پدر آنها بوده و ارتش و در ادامه، منابع طبیعی و پس از آن شرکت پگاه آن را تصرف کرده‌اند.

با توجه به ذینفع بودن این شرکت در این موضوع با وکالت سعید رحیمی وکیل شرکت به پرونده ورود ثالث می‌کنند و در دادگاه بدوی پس از رسیدگی به موضوع و ارجاع به کارشناسی و تایید کارشناسان مبنی بر اینکه ملک مورد ادعا سابقه زراعت نداشته و منابع ملی بوده، ادعای خواهان‌ها رد شده و حکم ملی بودن عرصه مذکور صادر می‌شود اما با تجدیدنظرخواهی خواهان‌ها موضوع به شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان گلستان ارجاع و شعبه فوق نیز وفق دادنامه ۱۳ اردیبهشت سال گذشته رای دادگاه بدوی را تایید کردند.

در حال حاضر با توجه به اخطاریه‌ای که از شعبه صادرکننده رای قطعی در ۲ اردیبهشت به این شرکت ابلاغ شد، اداره اوقاف و موقوفه هدایت ملامحسنی نسبت به دادنامه اعتراض ثالث کرده و رای موصوف را مخالف با حقوق خود می‌داند و عنوان کرده ملک فوق منابع ملی نیست و سابقه زراعت و وقفیت دارد زیرا اگر ملکی منابع ملی اعلام شود، وقفیت آن موضوعیت نخواهد داشت که وقت رسیدگی به موضوع برای ۲ تیرماه سال جاری تعیین شده است. بنابراین با توجه به مراتب فوق خواهشمند است دستور فرمایید تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف موضوع، افزایش سرمایه متوقف شود.

پگاه گلستان ۲۶ بهمن از پیشنهاد هیئت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۳۴۱ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داده بود تا سرمایه را از ۱۲ به ۵۲.۹ میلیارد تومان برساند.

کد خبر 412700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =