عرضه ۷۶ هزار دستگاه خودرو در مزایده اموال تملیکی

معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از عرضه ۷۶ هزار دستگاه خودرو در مزایده اموال تملیکی خبر داد.

به گزارش صدای بورس،سعید غلامی باغی گفت: رمزگشایی از پیشنهادها، در روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ساعت ۱۴ در محل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی و نظارتی برگزار می‌شود همچنین متقاضیان از تاریخ ۲۶ مهرماه از انبارهای پنج استان بوشهر، خوزستان، مازندران، فارس و تهران بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،به گفته معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در حال حاضر ۷۶ دستگاه خودرو در این دوره عرضه شده است که ارزش پایه این خودروها در مزایده شماره ۵۶۶ خودروهای وارداتی ۳۰۱ میلیارد تومان است همچنین تا کنون استقبال خوبی از این مزایده به عمل آمده و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ ثبت‌نام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و روزانه بیش از ۲۰۰ هزار بازدید از سایت ثبت شده است.

کد خبر 461451

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خبر مهم رئیس کل بانک مرکزی درباره وام ازدواج

    خبر مهم رئیس کل بانک مرکزی درباره وام ازدواج

    رئیس کل بانک مرکزی بر لزوم همراهی بانک‌ها با مردم و تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات خرد تاکید و اضافه کرد: در بحث پرداخت وام ازدواج اعلام کرده‌ایم که بانک‌ها باید با یک ضامن پرداخت کنند.

  • جرئیات جدید از دومین مرحله مزایده خودروهای خارجی

    جرئیات جدید از دومین مرحله مزایده خودروهای خارجی

    سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده فوق‌العاده ۵۶۶، ۷۱ خودروی خارجی که از مزایده اول خودروها باقی‌مانده بود، از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت به فروش می‌رود.

  • جزییات مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی

    جزییات مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی

    براساس اعلام سازمان اموال تملیکی مجموع ۷۶ خودرو خارجی که در مزایده دوم این سازمان قرار گرفته بودند و ارزش کارشناسی آنها ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شده بود، با احتساب مالیات ارزش افزوده، ۴۲۸ میلیارد تومان به فروش رسیدند.

  • چرا ۲۷ پورشه‌ از مزایده خارج شدند؟

    چرا ۲۷ پورشه‌ از مزایده خارج شدند؟

    معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با اشاره به خروج ۵۸ خودرو به دلیل مغایرت در اطلاعات از مزایده خودروهای رسوبی اعلام کرد که با بازدید از این خودروها و رفع مغایرت‌ها در دور جدید مزایده، تکلیف این خودروها نیز تعیین می‌شود.

  • اعلام اسامی برندگان مزایده خودروهای خارجی

    اعلام اسامی برندگان مزایده خودروهای خارجی

    بازگشایی پاکت های قیمت پیشنهادی متقاضیان و رمزگشایی مزایده خودروهای رسوبی وارداتی طبق برنامه اعلامی، امروز با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و قضایی انجام و نتایج آن اعلام می‌شود.

  • قیمت خودرو چهارشنبه ۴ آبان / توقف افزایش قیمت یا سکته موقتی؟

    قیمت خودرو چهارشنبه ۴ آبان / توقف افزایش قیمت یا سکته موقتی؟

    با گذشت چندین از ابلاغ قانون آزادسازی واردات خودرو، همچنان خبری از ورود خودروی‌های وارداتی که قرار بود تا پاییز به کشور برسند نیست. هر چند دیروز برخی منابع اسامی شرکت‌های واردکننده خودرو را اعلام کردند اما همچنان کارشناسان نسبت به تاثیر آن در بازار خودرو، تردید دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =