جزئیات زمان اعلام قرعه کشی آبان ماه ایران خودرو

قرعه‌کشی فروش محصولات ایران خودرو امروز برگزار می‌شود. این مراسم تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

به. گزارش صدای بورس،قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مراسم قرعه‌کشی تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو برای آبان‌ماه دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یکساله را به اجرا گذاشته است. سه گروه از متقاضیان شامل دارندگان خودرو فرسوده، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و افراد عادی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

در طرح فروش فوق‌العاده آبان‌ماه ایران خودرو پنج محصول پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU ۷ P، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ و در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس عرضه می‌شود.

به گزارش تسنیم ،همچنین محصولات پژو پارس سال، پارس TU ۵، سورن پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک و رانا پلاس با قیمت قطعی عرضه می‌شود.

کد خبر 461935

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سود بالای دولت با فروش خودروهای خارجی

    سود بالای دولت با فروش خودروهای خارجی

    سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از واریز سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش خودروهای خارجی خبر داد.

  • واردات این ۷ خودرو قطعی شد+ قیمت

    واردات این ۷ خودرو قطعی شد+ قیمت

    سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه پیش از این اسامی ۷ شرکت به عنوان واردکننده خودرو اعلام شده بود، گفت: با اضافه شدن ۵ شرکت به فهرست واردکنندگان خودرو، تعداد شرکت‌های واردکننده خودرو تا امروز به ۱۲ شرکت رسیده است. همچنین ۷ خودرو قرار است به کشور وارد شود که این خودروها در محدوده قیمت حدود ۱۰ هزار یورو قرار دارند.

  • آغاز شماره معکوس برای استیضاح

    آغاز شماره معکوس برای استیضاح

    استیضاح وزیر صمت، فردا فاطمی امین برای دومین بار پشت میز استیضاح قرار می گیرد و پاسخگوی طراحان استیضاح خواهد بود.

  • قیمت خودرو هفته دوم آبان ۱۴۰۱ / رانا با ۱۵ میلیون، رکورددار افزایش قیمت شد

    قیمت خودرو هفته دوم آبان ۱۴۰۱ / رانا با ۱۵ میلیون، رکورددار افزایش قیمت شد

    هفته ای که گذشت شاهد اتفاقات زیادی در حوزه خودرو بود. وزیر صمت که روز سه شنبه به مجلس رفت، استیضاحش نیاورد و همچنان متصدی وزارتخانه باقی ماند و در همان روز، مشاور وزیر صمت از لیست خودروهایی رونمایی کرد که کاندیدای ورود به کشور هستند؛ خودروهای نام آشنایی همچون هیوندای i۲۰ در این لیست وجود داشت. البته نکته قابل توجه این بود که مطابق معمول بازار خودرو به این اتفاقات تقریبا واکنش خاصی نشان نداد و همانگونه که پیشتر کارشناسان اعلام کرده بودند، علت عمده تغییرات بازار خودرو نوسانات قیمت ارز است. در هر صورت در این هفته قیمت رانا پانوراما با افزایش ۱۵ میلیونی رکورددار افزایش بود و قیمت پراید ۱۱۱ تنها مورد کاهشی در بازار خودرو بود.

  • قیمت خودرو ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / قیمت ها در بازار خودرو دوباره یخ زد

    قیمت خودرو ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / قیمت ها در بازار خودرو دوباره یخ زد

    درحالی که قرار است امروز فاطمی امین، وزیر صمت به مجلس برود و استیضاح وی به رای گذاشته شود، بازار خودرو ثبات قیمتی را تجربه می‌کند. برطرف شدن مشکل آئین نامه واردات و همچنین چند مرحله عرضه خودرو به صورت فروش فوری همچنان نتوانسته قیمت ها در بازار را کنترل کند و یکی از موضوعاتی که در استیضاح وزیر مطرح می شود، بی شک همین قیمت ها در بازار و عدم کنترل وزارت صمت بر آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =