قیمت روز کامودیتی‌ها ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱/ یورو ۳۰ هزار تومان شد

بهای دلار کاهش یافت، اما یورو در صرافی بانک ملی ایران به کانال ۳۰ هزار تومان رسید.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، امروز بهای دلار ۲۹ هزار و ۶۴ تومان و یورو ۳۰ هزار و ۱۱۶ تومان اعلام شد که یورو نسبت به دیروز یک هزار و ۶۲ تومان گران‌تر شد. دلار توافقی نیز در کانال ۳۲ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت امروز هم با رقم ۹۵ دلار و ۷۸ سنت دادوستد شد. اونس نیز بدون هیچ تغییری با رقم ۱۷۷۱ دلار و ۴۲ سنت خرید و فروش شد.

سکه امامی هم تا این لحظه با ۵۱ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل، به رقم ۱۵ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز با رقم پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

همچنین طلای ۱۸ عیار با ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به دیروز، به رقم یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

کد خبر 462553

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عمر نفت کی تمام می‌شود؟

    عمر نفت کی تمام می‌شود؟

    بیش از نیمی از ذخایر نفت‌خام جهان تاکنون برداشت شده و پس از ۱۱۰ سال ایران تنها کمی بیشتر از یک‌سوم ذخایر نفت خود را برداشت کرده، به عبارت دیگر ایران در طول نیم قرن گذشته روزانه به‌طور میانگین نتوانسته بیشتر از ۴ میلیون بشکه نفت تولید داشته باشد و این در شرایطی است که پیش‌بینی می‌شود تا ۳۰ سال آینده تقاضای نفت‌خام کاهش یابد.

  • طلای جهانی در اوج نماند

    طلای جهانی در اوج نماند

    قیمت طلا امروز دوشنبه نسبت به اوج سه ماهه خود در جلسه قبل اندکی عقب‌نشینی کرد زیرا بازده دلار و اوراق قرضه ایالات‌متحده پس از هشدار رئیس بانک مرکزی آمریکا مبنی بر عدم تعدیل فدرال رزرو با تورم، افزایش یافت.

  • آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۳۳ هزار تومان

    آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۳۳ هزار تومان

    معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز با قیمت فروش ۳۳ هزار و ۲۱۷ تومان کار خود را آغاز کرد.

  • کدام ارزها امروز ارزان شد؟ جدول

    کدام ارزها امروز ارزان شد؟ جدول

    بانک مرکزی امروز، دوشنبه (۲۳ آبان)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز افزایش و نرخ ۱۴ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =