۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
خبر خوب برای سهامداران ومهان

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شرکت ومهان منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان مشخص شد.

بر این اساس شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان که با نماد ومهان در بورس فعالیت دارد؛ خبر داد، در اجرای مفاد ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران محترم این شرکت که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۳ تیرماه ۱۴۰۲ سهامدار این شرکت است به شرح زیر اعلام می شود.
۱. کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی اعم از صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند به استثنای دارندگان سهام بیش از یک درصد در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ( یک روز پس از مجمع ) و طبق
جدول ذیل پرداخت می شود.

خبر خوب برای سهامداران ومهان

۲- سایر سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ با همراه داشتن کارت ملی به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند.
۳- آن دسته از سهامداران حقیقی (غیر (سجامی که طبق مهلت مشخص شده و به دلیل عدم دسترسی به شعب بانک اقتصادنوین سود سهام خود را دریافت نکرده اند می توانند با اعلام مشخصات حساب بانکی به امور سهام این شرکت نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند.

۴- سایر سهامداران حقوقی اعم از غیر سجامی و کلیه دارندگان سهام بیش از یک درصد با ارسال درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به سهامدار از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ و طبق جدول ذیل پرداخت خواهد شد.

خبر خوب برای سهامداران ومهان

پرداخت سود سهامداران در صورت نبود هر گونه اختلال در فرآیند سیستمی امکان پذیر خواهد بود و در صورت وقوع مشکلات فنی پیش بینی نشده سود سهام در اسرع وقت پس از رفع مشکل پرداخت خواهد شد. با توجه به توزیع سود سهام سهامداران از طریق سامانه سجام، لذا از سهامداران محترم درخواست می شود به منظور تسهیل در پرداخت سود سهام نسبت به ثبت نام و تکمیل مشخصات خود در سامانه سجام اقدام فرمایند.

کد خبر 473599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =