توافق اولیه برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم داراب در مجلس گفت: توافق اولیه برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، با دولت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انجام شده است.

به گزارش صدای بورس،محمدجواد عسکری درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشتگان، گفت:با توجه به اینکه بازنشستگان از نظر اقتصادی و معیشتی مشکل دارند، متناسب‌سازی حقوق آن‌ها از اهمیت بسیاری برخودار است زیرا به لحاظ سنتی انتظاری که از افراد بازنشسته می‌رود، بسیار بیشتر، از افرادی است که جوان و کارمند هستند از سوی دیگر این افراد نوه، عروس و داماد دارند و جامعه انتظاری بیشتری از آنها دارند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:هر چند حقوق کارمندان نیز با توجه به شرایط اقتصادی فعلی ممکن است کفاف برخی هزینه‌ها را ندهد اما با توجه به اینکه بازنشستگان از برخی دریافتی‌ها مانند پاداش و کارانه نیز محروم هستند، فشار اقتصادی به آن ها بیشتر است.

به گزارش خانه ملت،رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تصریح کرد: براساس آخرین اخبار، توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و متناسب سازی حقوق آن ها با دولت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انجام شده است.

کد خبر 480582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =